6 Mayıs 2010 Perşembe


Bir Türkiye Kupası seramonisini daha geride bıraktık dün itibariyle...Bir Galatasaray taraftarı olarak beklentimin aksi bir durum yaşanmadı Trabzonsporun 3 atması dışında...Fenerbahçeliler adına üzüldümm ama asla onların üzüntüsüyle sevinmedim...İnsanlar etrafa saldırırken 'saldırmak diyorum çünkü yaptıklarının insanlıkla alakalı bir yanı yok bence' bi dönüp kendine bakmalı...Maç sonrası anında tüm Fenerlilerde aynı laflar dönmeye başladı ( aklı başında %1 lik kesim hariç ) Bursa'lı Beşiktaş'lılar, Beşiktaş yenilince kahrolan Galatasaray'lılar, Galatasaray'a koyunca kahrolan Beşiktaş'lılar, Beşiktaş'lı olan Bursa'lılar, Zaten Ankaragüçlü olan Bursa'lılar ve Bursa'lı Ankaragüçlüler, Trabzon'lu Galatasaray'lılar, Galatasaray'lı Trabzon'lular..Biz adamı renkten renge sokarız... Babababa laflara bak sen daha bikaç hafta önceki GALATASARAY-BURSA maçında o bin b*k attığınız takımdan yana olan,bu hafta GALATASARAYLIYIZ hadi bakalım devirin Bursayı diyen taraftara noldu..Tamam acınız büyük anlıyoruz..Ama öyle saldırmakla ancak rezil olunuyormuş dimi..Acınıcak halinize gülüyorum ..Her zaman Taraftarlığın çok kutsal bir iş olduğunun savunucusuyum.Ama madem siz beceremiyosunuz bırakın hakkıyla yapan %1 lik kesiminiz devam etsin lütfen...Bu günlerde geçicek,acınızdan ne söylediğinizin farkına varmadığınızı düşünerek yazımı çok celallenmeden bitirmek istiyorum...
Galatasaraylı olmaktan bir kez daha GURUR DUYDUM...

Hiç yorum yok: