3 Mayıs 2010 Pazartesi

Bu dünya nasıl çekilir hale gelir biliyor musunuz?
Verdiklerini alarak. Karşılık mı diyorsunuz? Yoksa menfaat mi?
Yok değil, bunun adı karşılık değil. Menfaat hiç değil. Bunun adı adalet.. .
İnsanı yaşatan umut,verdiğin emeğin karşılığını almak umududur. Ödediğinin bedeli almak umududur.Verdiğin tavizler,kendinden yitirdiklerin kıymetlensin,bir b.ka yarasın umududur. Çalışıpta sınavdan geçememek gibi,
uğraşıp didinip ektikten sonra tohumu, çiçeğini görememek gibi...Kimseyi sahiplenmiyorum çok fazla , dostum olmasın bir tane yeter aslında.Gerek yok fazlaya.. Az olsun öz olsun lafını kavradım sayende.Olmasanda birşeyler öğretiyorsun bak bana..Senden sonra edindim bu huyumu, fark edemedin göremedin biz gülüşürken de, epeydir yoksun dostum. Nereden bileceksin...
Neden nasıl oldu?
Sen geldin aklıma eski dostum...

Hiç yorum yok: