12 Mayıs 2010 Çarşamba


Bu günlerde etrafımda baaak yüzüğüm nasıl sorusunu çok duymaya başladım...

-Baaaaak yüzüğüm nasıl?

-Güzeeel yenimi aldın...

-Görmüyomusun sağ tarafta kızım sevgilimle taktııık

-Iıııı kaç sene olduu yahu sizin?

-2 ay

-Nası yani :S

Neymiş efendim *Sahibi var (!) He biz perdeler olmayınca kiralık sandıydıktanın günümüz uyarlaması sanırım.

Abi kız ne güzel dimi?Sahibi var.Stop.

Yok böyle güzel bir dünya güzel kardeşlerim.Ortalık öyle bomb*klaştıki aman kıza bakmayalım,aman çocuğa asılmayalım.İnsanın içinde varsa o ahlak zaten yolda gidene oha taşmısın be hatun demez yani.Diceği olanda yüzüğü var diye susmaz.Hadi etrafı geçtim.Hadi beykardeşim maksadın etrafta sahipli imajını çizmek.Sen bu kızı ne kadar tanıyosun belki bu arkadaş sahipli olmaktan çokta haz etmicek sonra değcekmi o yüzüğü taktığına.Değmiceeeeeeeeeeeeeeek.Öyle kızlar tanıyorumki o yüzüğün parmağındaki adı..Çocuğu kafesledim yüzüğü.Garipciğimde kız artık bana zimmetli havalarında gezedursun...Kısaca sayın izleyici artık o güzel yüzüğünde bi anlamı kalmadı günümüzde 3 günlük herkesin parmağında birer yüzük.4. gün ayrılınca noluyo hoooop yüzük çöpe.Darısı bidaki sevgilinin başınaaa.Eeeee bi zaman sonra o narin bünye buna alışınca evlendiğindede kadın bi çay koyyy dendiği gibi olmazzz beyyy hoopp attım yüzüğüü gibi birşey olcağını sanan zihniyete evlilik biraz ağır gelebilir mi acaba diyede düşünmeden edemiyorum...Önemli olan o yüzüğü takmak değil onun verdiği sorumluluğu taşıyabilmektir.Yoksa o yüzüğü herkes takar...


Dipnot: Yazı her yüzüklü kesime hitaben değildir.Adabıyla yapılan herşeye saygımız sonsuz...

2 yorum:

Elif dedi ki...

kuşum o kadar haklısın ki yorum yazamadan edemicem..yüzük benim için çok önemli diyip onu hiçe sayan o kadar kişi de var ki ne kadar zaman geçsede.artık bi önemi kalmadı çoğu kişi için çocuk oyuncağına döndü tak çıkar tak çıkar..malum
tabi bide benim ruh halimi az da olsa yansıtmışsın =) çok doğru bi noktaya değinmişsin tebrik ediorum canımmmm (L)

Pele dedi ki...

Teşekkür ediyorum Elif'm sesiniz olmaya devam edicem :P =)))