5 Mayıs 2010 Çarşamba


Çok hareketli bir gündü...

1de Kadiköyde olmakla başladı herşey..Simitler hazırdı birazını ben yicektim birazda sevgili martıcıklar vapur karaköye yol almış ki bi baktım ortada martı falan yokk.Bugün nerdeydi martılar meraktayım doğrusu.Simitten daha cazip şeylermi buldular?

Neyse vapurdan indim bir gaz okulun yolunu tuttum ,sevgili okulum bir iletişimci,bir şair olan Ceyhun Yılmaz panelini siyasal bilimlerde düzenlemesi üzerine(amacını anlamış değilim) siyasala gitmeye koyuldum.Kapıya geldik neymiş efendim bu panele sadece siyasel bilimler öğrencileri katılıcakmış,yer problemi yaşanırsa güvenlikler naparmış,onlarada o emir verilmiş vs vs biton faso fiso neyse dedikk oraya giricez boşa uğraşmayın tabiki içimden:)Diğer kapıyı denedik ve girdikk ,gittik amfiye bir güzel yerleştikk ve Ceyhunun paneline konuk oldukkk.Evet Ceyhun bize konuk değil biz ona olmuştuk..O yoğun ilgi(!) içinde gerçekten Türkiyede futbolun değerini bir kere daha anladık Abi kupa finali bu Ceyhunamı gidicem? türevi cümleler bütün okulda yayılmıştı...Eeee gelip edebiyata yapsan sen gör ilgiyi. Neyse tabi zamanla bunuda öğrencekler sevgili ablaları abileri...Gerek kişiliği gerek edebi yönü gerek espri anlayışını her yönden takdir ettiğim bir radyocu Ceyhun Yılmaz...Herşey çok güzeldiki o ilgisizliği örttü gitti...Edebiyat babalarımızdan Akgün Akovanın o muhteşem şiiriyle başladı şiiirler


Sende Denizmisin Marmara?

Yani sen de denizsen be Marmara
İki boğazın var diye göl demiyorlarsa sana canına okurum ben böyle işin
Haberin var mı ben altı boğaza birden bakarım
Benden sorulur Elif'imin benden sorulur dört şeytanımın karın tokluğu
Senin İstanbul'un okula gidermi, kağıt kalem ister mi
Çanakkale'nin çocuk felci, yatak yorgan yatması var mıdır
Adalarından birinin bile ah
Marmara kara mıdır bahtı
Yani sen de denizsen Marmara
Otur hesapla bak, üç kere daha denizim senden
ama bana deniz diyen yok o başka dava
Sarıyer'in oralara mavi bir nokta koyan yok
atlaslara falan da yazılmaz tüh ki adım
Ne dersen de dünya tersine dönüyor Marmara
Seni Boğazlar besliyor iki ucundan ben de altı boğazı ay ortası biten maaşla
Kızıp köpürme ama hiç deniz görmesek yutardık belki Marmara...

.....

Çok güzeldii herşey tek kötü yanı yapılan organizasyonun yeriydi.İlgidende belliydi zaten kaçak gelen edebiyat fakültesi öğrencilerini çıkarsan 5 kişi vardı yoktu...


Dİpnot: İsteyince herşey olur sevgili GÜVENLİK ABİ VE ABLALARIM =)


Hiç yorum yok: