8 Mayıs 2010 Cumartesi

Çok İçimden Geldi....


Psikolojimin ne durumda olduğuna karar veremiyorum bu günlerde...Bu bir dönemse eğer geçmesi gerekmezmiydi neden hala aynı sıkıntı aynı bunalım...Ya bir dönem bu , ya hayatımda değişimler oldu ve ben onlara alışamadım...Hangisi işime gelir diye soruyorum kendime onunda cevabı yok...Dönem desem hayır değişim olmalı ben hayatın benim dışımda aktığının farkına varmalıyım diyorum, değişim desem ben mutluydum neden değişti herşey diyorum...Evet bişeylerin değiştiği ortada kabul ediyorum mesela bu aralar okulla ilgilenmeye başladım ımm çok değişik,,Mesala evdekilerle çokta sorun yaşamıyorum son zamanlar garip,,Aşk evet yerinde ama farklı bir boyut aldı sanki aşk kalsın aşk olsun ama tadı değişsin miydi olanlar bilmiyorum.Somut olarak önüme döküyorum tüm yaşantımı...Önce arkadaştan başlıyorum ali,ayşe,fatma ... fazlalık yok hepsinin yeri ayrı hepsinin yeri özel sıkıntım onlarmı ? Değil . Aileye geçiyorum anne , baba, kardeş yok hayır onlar bu kadar stres yaratamaz çünkü onlar hep yanımda aile* onlar , buda olmadı. Okula geçiyorum..İstediğim yerdemiyim,evet.Geleceğim kafamı karıştırmıyor sanırım adam olabilecek bir yoldayım. Aşk; Hep vardı hiç yalnız bırakmadı beni,dün nasıldı yada ondan önce diyorum evet daha bir toz pembeydi haliyle zamanın kuvveti onuda sağlamlaştırdı ama neden ben* istediğim için,.... Kafam 'allak bullak...Ne yanlışımı görebiliyorum ne doğrumu...Ya da bana doğru gelen şeyler son zamanlarda neden ona yanlış...Ben değiştimmi?Ben değiştiysem neden hayatım aynı?O değiştimi?OFFF!

Manevi bir detoksa ihtiyacım var...Altından kalkabilirmiyim?Evet hiç şüphem yok , belki yarın belki yarındanda yakın...

Hiç yorum yok: