14 Mayıs 2010 Cuma

Sunay AKIN


Ezgi bugün naptıııııııııııı?

Ezgi bugün Sunay Akınlaydı...Su gibi akan 2 saat geçirdik...O 12 saatte olsa hiç bıkmadan usanmadan dinlerdim onu...Her saniyesinde yüzümdeki şaşkınlık ifadesi farklı bir renk aldı,ağlanıcak halimize güldük çoğu zaman..Neden dedi ? Sustuk.. Bi nedenimiz yoktu...Neden merak etmiyorsunuz dedi.Neden araştırmıyorsunuz.Neden göz yumuyorsunuz dedi. Öğrendiğiniz Tarihin, gördüğünüz Coğrafyanın, okuduğunuz Edebiyatın neden diğer ucundanda siz tutmuyorsunuz dedi , sustuk...O eleştirdi biz hak verdik.. O söyledi biz onayladık..


Güzel günden ufacık bir kareyi paylaşmak istiyorum sizinle...Sahneye çıkarken bütün sıfatları sıralanmaya başladı..Şair dedi biri,biri yazar,biri müze kurucusu, biride Gazeteci ...Orda atıldı...Ben gazeteci değilim gazeteciyDİM dedi.Önceden gazeteciler saygın insanlardı,önceden gazetelerin başında YAZARlar vardı , şimdi ise YAZAR KASAlar var ondan ben gazeteci değilim dedi..Neden gazetelerin okunamaz hale geldiğinin en açık ifadesiydi işte...

Sunay Akınla geçirilen her saniyenin insanın ufkunu açtığına inananlardanım...Hiç birşey için çabalamayan bu ülke bari çabalayana köstek olmasın yeter...

Hiç yorum yok: