15 Haziran 2010 Salı

HeybeLi...


Ada sahillerinndee bekliyorummmm..

Tabiii ki böyle banel bir giriş yapmıcam sevgili izleyici edebi kişiliğime saygısızlık etmek huyum değildir.Adanın büyüğünü sevmem,Heybelisi olsun bizim olsun diyen ben bugün sevdicekle fevkaladenin fevkinde bir gün geçirdik..Sabah sabah ağzına kadar dolu olan Kadiköy adalar vapurunda kendimize yer bulabilmemiz aslında o günün güzel olacağının habercisiydi...Etrafta yüzenler müzenler içim gitmedi değil ama ağzımız sulana sulana biz kendimizi turist modunda gezmeye adadık=) Merak edenler için bisikler fiyatları saati 4 milyon gün boyu 10 milyon..Eski para yeni para hesabını hiç yapamam siz anlayıverin:D Piştik yandık kavrulduk 3. derece amele oldum evet utanıyorum bunu söylemeye ama tam anlamıyla amele yanığı hani böle kolum biraz yanar falan değil bildiğiniz sırtımda erkeklerin üstünde İğrenç ötesi göründüğünü düşündüğüm sporcu atleti adıyla geçen ama spor yapandan çok yapmayanların kullandığı bodynin izi sırtımdan beden,model herşey anlaşılabilir=))Şuan ölmüş bitmiş bir haldeyim..Şimdilik benden bu kadar..Bu aralar blogu boşladım gibi bi hisse kapıldım.Hayırdır inşallah...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynen öyle.. Büyüğü değil olacaksa HEYBELİ'si olsun.. :)