12 Haziran 2010 Cumartesi

Murphy yasaları


Bi insan ne zaman sevdiğini kaybetmekten korkmayı bırakır? Ya da bırakırmı bilmiyorum..Aslında bırakır..Onu sevdiğine inandığı zaman,ona tam olarak güvendiği zaman bırakır..Eğer gitmesinden korkuyosa onu sevdiğinede emin değildir zaten.Seven biri neden seni başkasına tercih etsin ki..İnsanı ölçülerin dışında bi kıskançlığa sahip ben bunları nasıl düşünmeye başladım bilmiyorum...Tüm bunların sebebini Murphy Yasalarına bağlıyorum..Yani bir iş ters giderse mutlaka diğerleri ters gidiyor. Yani mutsuzken mutlu olmak için bi sebep bulunmuyor..Kısaca artık Murphy yasalarını kural belliyorum..''Eğer bir işi halletmek için birden fazla olasılık varsa ve bu olasılıklardan biri istenmeyen sonuçlar ve felaket doğuracaksa;kesinlikle bu olasılık gerçekleşecektir''...Artık bişeyler yoluna girsin... Nerden nereye geldim,kısaca bari sen yapma.....

Hiç yorum yok: