11 Haziran 2010 Cuma

Planlar mlanlar

Bazılarınız şimdi bize ne napıyorsa yapıyor derken bazılarınızın yüzündeki gülümsemenin farkındayım..Ben merak ediyorum benim dışımda hayatta neler oluyor,insanlar napıyor,nerelere gidiyor çoğu zaman çokta işime yarıyor mesela Bebek Şenliğine gitmek için post yayınlanmasını bekliyodum çünkü nerde nasıl yapılır hiç bi fikrim yoktu sadece gitcektim bunu biliyorum..Ezgi okulu bitirdi bol bol gezme planları yapsada bu henüz mümkün değil canların ciğerlerim minnoşlarımın benim kadar boş zamanı yok eee çalışan insanlar nede olsa..Ama konu gezmekse illa bi plan yapıyorum..Saat 8de olsa gidip gezip gelebilioorumm mesela bu cici daha dün evime geldi Mangodan inanılmaz bir indirimle palet ayaklarımın yeni sahibi oldu ( Nar çiçeği kırmızısına takmış durumdayım)



Sonra Ezgi panellere sosyal içerikli toplantılara (çok havalı oldu pehh) biraz ara verip festivallere tüm hızıyla devam ediyor sonraaaa Ezgi çocuk bakıyor gece 1de evimize salınan bu küçük afacanla uğraşıyor;



Sonra Ezginin planlarına gelirsek:
Bu yaz gün aşırı bir film izlemek istiyorum,Osmanlıcamı çok çok ilerletmek için çeviriler yapmayı düşünüyorum,Do you speak English diyen turiste Nein dememek için 3 5 ingilizce kitap okumak istiyorum,Malak gibi güneşte bronzlaşmak yerine en azından yüzüme faktörlü krem kullanma gibi gibi planım var ama şakır şakır ingilizce konuşurum bu konuda tereddütlüyüm o derece bi güneş sevdalısıyım,Sonra bütün yazı elbiselerle geçirmek istiyorum ayağımda sandelet kafamda şapka güney sahillerinde modunda dolanmak istiyorum,Aşık olmak istiyorum gibi yaz klasiği cümlelerini kurmıcam zaten deli gibi aşığım,her plana her fikre açığım bu yaz bize güzel olsun ;)

Hiç yorum yok: