23 Haziran 2010 Çarşamba

Yapma bunu Habertürk

Yaz yağmuru olurda yaz şimşeği ,yaz gök gürültüsü ,yaz kasırgası hiç olmaz gibi sanardım ama oluyormuş.Haziranın sonuna geldiğimiz bu günlerde bana Şubat havası yaşatan saatleri geride bıraktıktan sonra sabah sabah dur bi gazeteye bakıyım dedim..Öyle herkes gibi hergün gazete okurum yok hergün haber izlerim falan demicem.Çünkü yapmıyorum..Ki diyenlerinde %10 luk kısmının samimiyetine inanıyorum..İnternetten haberlere bakıyım dememle elimin www.haberturk.com şeklinde hareketleri hemen hemen aynı periyotlarda gerçekleşti ..Sayfa açıldığında neden gazete okumadığımın cevabı karşımdaydı..10 15 başlığın içinden belki haber niteliği taşıyan 2 3başlık araya sıkışmış farkedilmeyi bekliyorlardı . Yok efendim Mutlu bir beraberlik için ilk adım yok Adriana Lima'nın pozları yok efendim güzel kızlar deniz kum güneş yok Rihannanın düğünü bu nedir ya? Şimdi bunlar haberse ben haber okumamaya devam edicem..Çat diye sağ üst köşedeki çarpıda buldum kendimi..(Gene aynı periyotlarda oluşan sitemkar haraketler)Taraf olmaktan bahsetmiştim eski yazılarımın birinde herkesin birşeyden biryerden yana olacağını bunun normal birşey olacağını, tabii ki hala aynı sözümün arkasındayım ama bazı yerler varki objektif olmayı gerektirir tarafını saklamayı bilmen gerekir ki bu yerlerinde en önemlisi gazetecilik,habercilik yani medyadır..Bu dediğimin ütopik bir hayal olduğunu biliyorum.Ama belki birgün vintage modasını moda dışında medya alanlarında yakalarsak eski gazetecilik eski habercilik geri döner mi bilmiyorum..Ama şunu biliyorum o dönsede artık döndürmezler..

Hiç yorum yok: