10 Temmuz 2010 Cumartesi

9temmuz2o1o

Dün yağmurlu havayı fırsat bildik ve sevdicekle sinemaya gitmeye karar verdik..Hem benim alışveriş tutkum hem Beyoğlu Afm sevgisi bizi İstiklale attı...Gerçekten hem fiyat olarak hem salon olarak sevdiğimiz sinemalardan orası..Tek eksi yanı bazen çalışanların film ortalarında salona girip girip çıkmaları..Neyse malumunuz 3 , 4 salon Vapmirli kurt adamlı şahsımca gereksiz görülen Twilight'a verilmişti..Burdan tercih ve zevk meselesi olduğunun bir kere daha altını çiziyorum..Ben sevmiyorum ben hoşlanmıyorum diye asla giden insanların zevksiz olduğunu kastetmiyorum..Okumadan izlemeden dinlemeden hükm vermeyi sevmem,vereni hiç sevmem..Ondan bende kitabını okudum ama daha serinin birinci kitabını zor bitirdim olmuyo yani gitmiyo kitap..Neyse napalım napalım derken benim romantik-komedi sevgimi tetikliyecek bir film olmadığı için aksiyon - gerilim- komedi içerikli Gece ve Gündüz'ü seçtik..

Tom Cruıse ve Cameron Dıaz'ın başrolleri paylaştığı film izlemeye devam dedirten,zaman zaman yok artık dedirten,Cameron Dıaz ammada yaşlanmış dedirten bir filmdi...

Konu olarak;Oldukça sıradan bir yaşam süren ve yalnız bir kadın olan June (Cameron Diaz), kız kardeşinin evliliği için hazırlık yapmaktadır. Tesadüf eseri gizli bir ajan olan Milner (Tom Cruise) ile karşılaşır. June, Milner'la tanışmalarının ardından bir yandan tehlikeli bir yandan da eğlenceli bir dizi maceranın içine düşer. Ama ne yaparsa yapsınlar, tesadüfler onları hep bir araya getirecektir.(beyazperde.com)

Genel bir eleştiri yapmak gerekirse komedi tadı yüksek,müthiş yakışan iki oyuncunun iyiki geldim dedirten 110 dakikalık bir filmi...


Film bittikten sonra Galatasaray Üniversitesi sokağı karşısında Pat-sos var..Genelde gündüz vakitleri çok kalabalık olmuyor..Benim gibi patso düşkünleri için tercih edilebilecek bir mekan..Patsoya doyduktan sonra sıra geldi gezmelere.Sevdiceği alıştırmak güç oldu ama geçirdiğimiz son gün olduğunu söyledikçe oda sesini çıkarmadı..İlk durat Aznavur Pasajıydı...Görkemli kapısı,eğlenceli dükkanlarıyla güzel bir pasaj..Bir sonraki alışveriş durağını Köstebek belirleyip pasajı terkettik..İkinci durak Galatasaray İş hanı..Ordaki apaçi yoğunlu sebebiyle fazla dolanmadan kaçtık..Sora uygun adım Beyoğlu iş merkezi dedik...Herşeyi bir arada bulabilceğiniz bir pasaj..( Kız kıza gezilmesi uygundur,malumunuz erkek bünyesi bir zamandan sonra off sinyalleri veriyor)..Dördüncü durak Terkostu..Bayılıyorum terkosa..Saatlerce karıştırabilirim o tezgahları ve fevkalede parçalar bulacağımıda idda ediyorum..Terkostan bu yavrucakla çıkıyorum

Beyoğlu turundaki asıl amaç Bay şapkacıyı ziyaretti aslında..Ama ben Aznavur pasajında diye hatırlayınca Atlas pasajına hiç uğramadık..Eve gelince yakılan ağıtı duymalıydın sayın izleyicim..Evlat acısı mübarek=)) Neyse pasaj turundan sonra Bershkaydı istikamet ama baktık ki saat epey ilerlemiş yolcudur abbas modunda tırmanmaya başladık yolu...Taksime gelmişken uzaktan karınca yuvasını andıran %70 indirim yazılarını insanın gözüne sokarcasına büyük yazılan Mangoya uğramadan edemedim..Çok güzel parçaların olduğu kesindi ama çoktan yağmalanmış bir haldeydi...Öyle yerlerin indirim zamanlarını takip ediceksin öyle gidiceksin nidaları içinde mağazayı tavaf ettikten sonra (10tl elbiseler 9.90 tl ayakkabılar 40 tl tulumlar 10 tl şortlar akılda kalanlar) Birde t-box ile Koton yaparak metroya doğru yola koyulduuukk..Kadiköye geldiğimde üstümden tır geçmiş gibi yorgundum..Minübüste uyumamak için verdiğim savaştan galip çıktığımda evime gelmiştim...E akşam nasılmı bitti..Kardeşimin yanında tabi ki...Başka dilde aşkı temize çektim sayesinde=)2. izleyiştede sıkılmadım.Issız adama rakipmi geliyor yoksaaaa.( Daha neler Ezgi ) O başkaydı ♥

1 yorum:

pınar dedi ki...

evet kuzum ıssız adamda kombinen vardı bu filmin daha yolu var=)ama bencede çok hoş bi filmdi iltşimin en yalın hali gibi...