9 Ağustos 2010 Pazartesi

Anlayamadıklarım


Şu günlerde gezdiğim beş blogdan birinde ''şu aralar canım yazmak istemiyor','blogu boşladım farkındayım' türevi cümleler görüyorum..Tam yok abi ben çok farklı düşünüyorum insanlar çok garip edasına kendimi kaptırmışken ucundan gene aynı düşünceleri paylaştığımız noktalar olduğunu anladım...Gerçektende bu aralar ne zaman yeni kayıt oluştur desem inme inmiş gibi ekrana bakıyorum...Blogu kapatıp bilgisayar başından kalktığım gibi içimde oluşan sorumluluk duygusu 'Ezgi kızım günlerdir yazmıosun bişiler karala be diyo' ama ben onu sallamamakta diretiyorum..Şöyle günü gününe denememsi yazılar yazan ve her yazdığındada okunucak noktalar yaratan insanları tebrik ediyorum..Her kimsen ve benim yazımı okuyosan tebrik ederim seni..Sıcaklardan bunalıyorum yazamıyorum desem.Hele şeşkaza annem bu yazıyı okusa ''Hergün sokaklardasın hiç bunalmıyosun senin sıcağın bize maşallah derdi'' bende herzamanki gibi '' Anne o gezmeler bi zorunluluktu anlamamakta diretiyosun derdim'' bundan sebeptir ki konu sıcak mıcak değil tamamen sahibeyle alakalı bi durum..Gezmekten oturup bişiler yazmaya vaktin yok bari naptın ne ettin ey ademoğlu diyenler için kısa bi özet geçesim geldi..Evet bizene diyenlerinde olduğunu duyar gibiyim o zaman çok basit sağ üst köşeye alalım sizi...Bir kere hava sıcakta olsa gezmeyi seviyorum napıyım yani..Bu süreçte anlayamadığım birçok şey oldu..Teker teker sizinle paylaşmak isterim belki bi aklı selim beni aydınlatır.

1) Bu sıcakta yüzünde boya kütlesiyle saçları beline kadar açık saçık yiğitliğe bok sürdürmem edasıyla gezen kızları anlamıyorum..Bu sıcakta terle ne kadar iğrenç bir görüntü oluşturduklarının farkında değiller.

2)Referandum referandum diye yırtınılan şu günlerde hala Toplu taşımalarda(!) ((bari evinde konuş be insan)) Ayyy o ne yaaa.. Bi dakka bi dakka neye hayır dioo bunlaar yeaaaaa haaaa akpnin şeysi varya o o. Amaaaan bacım beni hiç ilgilendirmio zaten oy falanda vermiorum zihniyetini hala taşıyan insanları anlamıyorum..Sığ beyinliler,insan ziyanları !!!!!

3)Do you speak English diyen turiste No dememerağmen hala ısrarla peşinden kurduğu cümlelerdeki anlaşılma çabasını anlamıyorum..Abi no dedik dimi neden zorluyosun ki yani...

4)Apartmanda oturma bilincinden uzak alt komşunun yarı küfür ve kapı çarpma sesleri arasında kalan dakikalarda dayanamayıp dile gelen feryatla aşağıdan aynı periyotta 'Ne terbiyesissiniz İstanbulda yaşıyorsunuz(!) isyanının gelmesini anlamıyorum..Bu cümleyi kurarken dahi ses düzeyinin bütün siteye duyulur seviyede olması ona keza..Dinime küfreden müslüman olsa(cuk)

5)He bide her dışarı çıkarken annemin ''Bu sıcakta nasıl çıkıyosun be kızım '' demesinide anlamıyorum...3 ayı yaz hesaplarsak kış uykusuna yatmak için uygun bi zaman mı ?


Bazen ademoğlunu toptan anlamıyorum ...

5 yorum:

pınar dedi ki...

vallahi bende anlayamıyorum sevgli blog sahibesi özellikle 2. ve 4. maddeleri çok tuttum doğrusu hele ki dördüncü maddeyi! bize 'nerde yaşıyosunz burası istanbul saygısızlar' diyip sonrada gel kapıya vurucam seni diyen sevgili komşumuza dicek laf bulamıyorum zaten al onu vur minübistekilere işte de ortaya karışık cehalet yada rezalet!!!

Pele dedi ki...

Zaten ikiside aynı tip kuzum biri evde olan hali biri minübüste biri aile içindeki hali diğeri insan içine çıkmış halleri =))

pınar dedi ki...

hehe hani şu yazın sokakları ilaçlayan belediye araçları varya kuzum bu ziyanlar içinde etkli olsa keşke pürüpak bi istanbul olursa belki bizde anlarız buranın nere olduğunu=))

pınar dedi ki...

bu arada topuklu ayakakabıya bayıldım neden bu postun altına yazıdm bilmiyorum ama=)bi de şey dicem kırmızı topuklu ayakkabı daha çok candır=))

Pele dedi ki...

Bende bayıldığım için göstermek istedim hani markada belirttim almak istersen belki bana .p haha topuklu ayakkabı toptan candır ama çingene ruhum dile gelince 3 kuruş fazla olsun kırmızı olsun !