3 Ağustos 2010 Salı


Gün geçtikçe sahip olduğum değerlerin kıymetini dahada anlıyorum...Bu sadece bana has birşey değil tabi ki , kazandıkça ya da kaybettikçe herkesin yaşadığı şeyler... Düşünüyorum bazen..İstediğim hayatımı yaşıyorum..Evet..İstediğim yerdemiyim..Evet..Ailem olsun özel hayatım olsun arkadaşlıklarım olsun yolundamı...Evet..Hayatımda tersine akan birşey bulamasamda kimi zaman herkes gibi bunalım takılmak hoşuma gidiyor hani öyle arabeskmi dinliyosun ınaaaaannnmıyoruuuummm yaaa çok kırooooooo diyen insanlardan olmadım ki arabesk bağımlısı olduğum bi ergen dönemi geçirdim..Arabeskten kastım ; Ferdi Tayfur, Müslüm Gürses falan değil..Daha arabesk-fantazi takıldım...Hakan Altun, Yaşar İpek, Ebru Yaşar vs vs.. Ki halada çok severim ! Kulağımdaki Hakan Altun melodisini uzaklaştırıp yazıma devam ediyorum zira o melodiyle yazı yazmak oldukça güç..Neyse konuyu dağıtmadan devam ediyim..Şimdi sonu nereye gidicek diye merak edenler vardır içinizde..Sonu şöyleki ben dün gece acayip eğlenceli saatler geçirdim..İnsanın deyim yerindeyse sıçtığı boku bilen arkadaşlarının olması çok güzel bir duygu..Hani nolursa olsun seni anlayacaklarını bilmek..Kızmak köpürmek ama kıyamamak ama sevmek ama kopamamak..Hepsini o kadar çok seviyorum ki..Şuan bu yazıyı okuduğunu biliyorum...Sen günü gününe takip eden kardeşim Pınarımm,sen geç olsun güç olmasın felsefesine sahip mecburiyetten geç ama illa ki takip eden Elifim , sen internetten bi o kadar uzak gönlüme bi o kadar yakın olan 'blogumaaaaaa baktın mıııııı dememle takip eden İlknurum...Hepinizi çokkk çokkk çok seviyorum..Bunu herzaman size belli edememiş olabilirim..Sizi bazen çok üzmüş bazen çok kızdırmış olabilirim...Bitmek bilmeyen Hakan Altun melodileriyle özellikle Elifimi boğmuş olabilirim,megolaman tavırlarıma ve tatlı krizlerime Pınarımı kardeşimi ortak etmiş olabilirim,acı kahve yapıp sonrada İlknurumu üstüne şeker eklemek zorunda bırakmış olabilirim...Vogue'a çıktım diye heryerde ünlü kaprisi yapmış olabilirim..Ama ben böyle çekilir hale geliyorum..Düşünsenize canı hiç tatlı istemeyen, kahveyi hep orta şekerli içen ,klasik müzik dinlemekten hoşlanan ,asla ukala olmayan bir o kadar mütevazi bir insan olduğumu..Ben ben olabilirmiyim? Hayır...Bu yüzünde sevimli bir ifadeyle apaçi dansı yapmaya benzer işte..Bu havuç yağı sürmeden güneşlenmeye benzer..Bu pembeyle siyah arasında kaldığında siyahı seçmeye benzer..Bu boyu uzun diye topuklu ayakkabı giymemeye benzer...Bu hiç leopar sevmemeye benzer...Ama bana hiç benzemez..
Ben inatla ukala olucam,
ben inatla kendime aşık gezicem,
ben inatla Hakan Altun dinleyip Ebru Yaşarın hayat felsefesi olduğunu iddia edicem..
Boyum 1.80 olsada ben inatla topuklu ayakkabı giyicem,
ben kapkara olsamda inatla bronzlaşmak isticem,
ben inatla acı kahve içicem,
ben inatla leopar sevicem,
ben inatla pembeden yana olucam...
Siz benden bıksanız bile ben inatla yanınızda olucam..

Sizi seviyorum...

1 yorum:

pınar dedi ki...

7/24 başımda of ben çok güzelim diye dolaşmana,önce makarna salatası yedirdim diye kızıp sonra bana koca bi pasta yedirmene,arabeski biraz sevsemde yavuz hüso lara kadar dinletip zaten hafiften meyilli bünyemi iyice bunalıma sürüklemene,apaçi dansı denemelerimi fazla sevimli bulduğun için beni ezmene,ablamla bir olup beni camdan aşağı atmak girişimlerine rağmen bende seni seviyorum kuzummm=))