29 Ağustos 2010 Pazar

Vogue Eylül ve gene ben...

Vogue Ağustostan sonra Vogue Eylülle gene karşınızdayım...
Vogue görüşler bölümünde bu sayıdada bana yer vermiş..Öncelikle dergide belirttiğim ama gene belirtmek istediğim nokta Vogue'un okuyucusuna verdiği değerin takdir edilesi olmasıdır..
Olumsuz eleştirilerimden sonra,sanki benim için çıkartılmış bir sayıyla başbaşayım şuan...
Geçen ay derginin inceliğinden yakınmakla , yaz neşesinin pozitifliğimden yoksun bulmakla eleştirdiğim Vogue bu ay;
''Evet gayet hacimliyim ve pozitifim üstelik fevkalede parçalarla doluyum,gönlünü almak için sana The September Issue dvdside hediye ediyorum ayrıca birazcık gezmeye ihtiyacın var bence Fashion NiGHT gecesine ne dersin'' der gibi karşımdaydı..
Teşekkürler Vogue...

Dipnot: Vogueda her ay yer almaya hazır alışmışken burdan Vogue'a sesleniyorum bünyenizde benim gibi birini bulundurmak güzel olurdu ya=)) Eyyy Seda Domaniç duy sesimi...=))

Hiç yorum yok: