11 Eylül 2010 Cumartesi

Basketbol,dişi monologları

Şu referandumdan bay gelen günlerde futbol dişi monologları yazımda belirttiğimin aksine bir heyecan yaşamak güzeldi...Ama bu heyecanı son dakikalarda yaşadım , başlarda zaten izlemedim karşılaşmayı..He birde yarı final oluşu falan kaide dışına çıkmasını sağladı..Maça gelince..Yok basket faul, yok ribaund falan hiç birşey anlamam.Benim için basket topun çemberden geçmesidir...Bu maçta sıkça duyduğum alan savunması..Dedim nedir bu alan savunması..Hoş adı üstünde işte bir alanı savunuyorlar bla bla..Bide Ömer baya eleştiriye maruz kaldı bizim aile meclisinde..Dönmeyi bilmiyomuş falan filan..Son dakikalarda bende şöyle bir eleştiride bulundum inatla atılmaya kasılan 3'lüklere hitaben,biz Türkler ırk olarak her branşta çok duygusal ve benciliz yani bu futboldada böle...Topu alan bi hışım gidiyo,bundada dikkat ettim milet lan atsana diye yırtınırken bizimkiler gayet narsist tavırlardalar..Tamam galibiyet yazısına pek benzediğini bende kabul etmiyorum ama napıyım bu bünye 40 yılın başı futbol dışı bir branşta böyle heyecan yaşamış bırakta üç beş lafımız olsun..Ama son lafımız...
Helal olsun sana 12 dev Adam olsun (!)

Hiç yorum yok: