25 Eylül 2010 Cumartesi

dzırırttt dzırrtttt

Koltuktan bloggerınız sesleniyor..
Dzırıtt dzırııtttt....
Birazdan uçuşa başlıyoruz sayın cemaat-i blogcanlar,derseniz ki amanında biz seni sevdik bizi bırakma , bizde uçalım yerimiz var..
Sı-kıl-dım...
Sağlık problemlerinin tırt zamanlara denk gelmesi hayatımda gelenek olsada ben kabullenemiyorum...P.tesi ilk iş günüm peşinden senenin okul başlangıcı falan derken evden sabah 9da çıkacağım ve akşam 11 buçukta eve gireceğimi düşündükçe gerim gerim geriliyorum...
Sıkıldım işte..
Başlamadan sıkıldım bak...
Geçer mi dersin ?
Alışmaya çalışmak diye birşey yok alışmak zorundasın der dediğini duyar gibiyim..Ah evet Yalın şarkıları sevilir sevilir...
Şimdi kaliteli bir paylaşım sunmayı bende çok isterdim ama tamamen sevgili günlük , ya kanka , nbr hacı zihniyetiyle yazıldığından pekte bişi bekleme...
Dua et sen bana dua...

Notun dibi ; Asetonumda bitmiş... Al sana ''Anything that can go wrong will go wrong" ,
al sana Murphy ...

Hiç yorum yok: