24 Eylül 2010 Cuma

Kim bu Tophaneli ?!?


Dün 12. denememden sonra yapılan ders kaydı ve 899 kişilik İett kuyruğundan sonra malumunuz eve ''insan olmak yetmez bazen süpermen olmak lazım'' nidaları arasında döndüm..Günlerdir mıhlandığım koltuk boştu..Benden sonra beni kimseyle aldatmamış olmasını ayak ucunda bıraktığım gibi duran pikeden anlamak zor değildi...Dişçimle verdiğim mücadele sonucunda ağzımı kullandığımı unutmuş olucak ki çektiğim acı konuşmama bile engeldi...Yapabildiğim elimde kumanda koltuğa gömülüp yatmaktı..Beklenen oldu...Elimde kumanda kanallarda zaplarken Cnn de şu sanat galerilerinin baskınıyla ilgili bir program vardı..Annemin '' ah be evladım sende biraz geri dur şöyle şeylerden bak iyiki gitmemişsin '' deyişlerinde kendimi galeri galeri gezen biri gibi cool hissetsemde aslında böyle bişeyin olmadığı gerçeğinin altını çizmek isterim..Birkaç post önce Galeri Non'daki sergiye gitmek istediğimi sizlerlede paylaşmıştım..Ama olan olaylardan sonra iyiki gitmemişim dedim malesef ve gördüğüm şeyler karşısında çenemin ağrısı gibi yandı canım..Konuya bodoslama giricek olursak bende şunu sorarım..Kim bu Tophaneli ... Yok Tophaneli yok tophaneliler yok tepki yok birikmişlik hede hödö..Bu insanlık dışı olaya kimlik büründürmeye çalışmak kadar buna bahane aramakta bir o kadar gerizekalıca..Tepki..Neye tepki kime tepkii...Yada tepki böyle bir şeymi..Bende günlerdir uğraştığım ders kayıdım için öğrenci işlerine sopalarla saldırmalımıydım..E tepki..Oda tepki...Herşeyin üstüne bir örtü çektik diyelim o tepkiydi -ki böyle saçma sebep yoktur..Aynı anda aynı şiddete maruz kalan diğer galerilerdeki neye tepki...Geçiceksiniz bu işleri güzel kardeşim memleketimin habercisi bile tv lerde çıkıp utanmadan efenim bu tophanelinin tepkisiydi bıdı bıdı bıdı diyebiliyorsa bunlar daha iyi günlerimiz demekten başka bir şey bulamıyorum..2010 un Kültür başkenti geleceğimizin terör başkenti olma yolunda emin adımlarla ilerlerliyor..


Dipnot: Yazımda soru cümlesi gibi görünen cümlelerin sonuna soru işareti konulmamış olmasının sebebi dilbilgisi yoksunluğu değildir...Yaptığım bu kinayenin tek sebebi
Cevap beklenmeyişimdendir...
Cevap bellidir..NOKTA.
Tüm sanatseverlere geçmiş olsun diyorum..

Hiç yorum yok: