10 Eylül 2010 Cuma

Nelerde yapmışım nelerde etmişim

Selam blog !
Naber,napıyosun..?Bir kerede yakınma be hayatından.Sen iyice isyankar ruhlu oldun.Çokmu arabesk dinlettim sana..Herşeyi geçtim birsürü sevenin var..Millet kapı ziline telefon sesine hasretken senin ziyaretçilerin bitmiyor..Benim gibi sahiben var ki bu şansın allahı zaten.Ha ha mütevaziliğinde yeri var blog.p Hem senin dilin çok uzadı...Bugün gene gezdim..Alışveriş merkezlerinin iğrenç kalabalığı yanında milyon insan kokusu karışınca çok zevkli bir tur olduğunu söyleyemicem...Şunu belirtmek isterim senin aracılığınla kozmatiksever izleyicilerim için beleş bir haberim var.. Clinique markasını tercih eden biri olmadım şu zamana kadar..Ama bu kampanyadan faydalanmamak bana göre değildi..Kaptım eski rimellerimi koştum Clinique standlarına...Eski rimelini getiren herkese yeni çıkardıkları 3 tane rimelin bir tanesinin deneme boyunu veriyorlar..Rimel için marka farketmiyor..Bir günde sadece bir defa faydalanılıyor.Çakallık yapıp farklı standlardan alabilitinizde var..Bazı kendini bilmez stand görevlileri eski rimellerinde bu marka olması şartı olduğunu gibi havaya sıkıyor ama siz inanmayın diretin..Neyse daha sonra uzun süredir almak istediğim Marc Levy kitaplarımı aldım..Sırada geçen postumda belirttiğim Yarım var...Daha sonra vurdum kendimi kozmatiğe kremler,allıklar,rujlar,kapatıcılar..Keyfim çok yerinde blog..Ama ailemi özledim.Evet evet özledimm.Farkettim ki sende benim ailem gibisin.Aynı özlemi sanada besliyorum..Yakında senle paylaşmak istediğim şeyler olucak..Ama dereyi görmeden paçaları sıvamak senide umutlandırmak istemiyorum..Yavaş yavaş...Herşey güzel olucak...
Ay lav yu so maç !

Hiç yorum yok: