15 Eylül 2010 Çarşamba

Türk Dizi saçmalıkları

Türk dizileri çoğaldıkça kalite oranının düştüğünü düşünüyorum...Şöyle ki dizi konularından çok yapılan hatalar hiçte azımsanıcak boyutta değil..Öyle çok dizi takip etmeye vakit bulamıyorum.Bu çok yoğun bir insan olduğumdan mı? Değil.. Çokta istek yok içimde aman şunu kaçırmıyım diye...İkinci sezonunda Ezel'i ilk defa izledim desem yalan olmaz.. Onda bile iyiki izlememişim daha önceleri dedim.. Bizim Kenan mübarek THY yarım saatte Beşiktaş,Haydarpaşa,Karaköy heryeri turladı..Üstüne gara ceketsiz girip ceketle çıktı...Bu kadar bariz hataların düzeltilmemesinin sebebi acaba bu kitle zaten diziye kitlenmiş onu anlamaz zihniyetimi,diziye kitlenmesede anlamaz mı bilemedim hangisi daha kötü...Ya da dün televizyonlara yeni giren Lale Devri adlı dizinin berbat Emina seslendirmesi..Mekan deniz kenarı , fonda dalga sesi.. Esmer oğlan gayet düzgün konuşurken arkadan gelen foşurtu kızımızda yok..Seslendirmenin stüdyoda olduğunu bu kadar belli ettin bari arkaya dalga sesi koysaydın..Gossip Girl kıvamındaki Küçük Sırlardan zaten bahsetmiyorum Sinem Kobalın hiç oyuculuktan anlamadığı kanısındayım..Kavak Yelleri dünya küçük,İstanbul büyük modunda,Yaprak Dökümü edebiyata küfredercesine uzatılmış..Falan filan...
Sen sen ol bir diziye bağlanma..
Gel İzdivaç izle .p
Bak sahibeden tavsiyeler vol 1 ;)

7 yorum:

GÖK-TÜRK dedi ki...

Bizimkilerin dizileri asla izlenmez..İzlenebilecek diziler geçmişte kaldı...Bizimkiler az paraya çok dizi çekip,kazanabildiği kadar para kazanma derdinde...Kalite ,kurgu vs. kimin umrunda...

7 Numara , Süper Baba vs.

pınar dedi ki...

ama şimdi kuzu ezel de izlenmez mi yani kenancım olsun hatalarıyla olsun hiiiç farketmez:))

Ezgi* dedi ki...

Gök-Türk : Kesinlikle Ekmek teknesi vardı bide ben onuda çok severdim..
Pınar: Kuzuçem Kenanın fotolarından slayt yapcam sana sen Ezeli bırak onu izle =))

GÖK-TÜRK dedi ki...

Pınar>>> zaten onlarda güzel kızlardan (?) yakışıklı erkeklerden parsayı toplama peşindeler...Bu yalanlara kanmayın :)))))))))

mesaj kaygılı...:D

Ezgi* dedi ki...

Güzel kızdan sonra konulan soru işareti Eyşana atılan taşmıydıııı ( Evet Ezel izlemiyorum sahiiii )

GÖK-TÜRK dedi ki...

Eyşan kim bilmiyorum ama ona da gitmiştir taş :D
Hatta gitsin gitsin..

pınar dedi ki...

GÖK-TÜRK;öncelikle şunu belirtiyim kenan fanı ergen portresi çizmişim biraz ama deilm:)yani kendisini beğenirim ayrı=)dizilere gelince bence dizileri yakışıklı erkekler yada güzel kadınlar bi yere kadar izleteblir sonrasında iyi bide hikaye olmalı.işte türk dizilerinin saçmalığıda burda başlıyo zannımca iyi hikaye bulamayan senaristlerimiz güzelim edebiyat eserlini bile entrika şölenine çevirebiliyolar:)