26 Eylül 2010 Pazar

Yaza dair,sana dair,bize dair..

Yaz gelmeli...
Yo yo kışı yaşamayalım bırak...Tamam ya da şöyle bir ay yeter bize...
Rengarenk giyinmeliyim omuzlarım açıkta olmalı...Kocaman küpeler takmalıyım hani senin sevmediğin ama sana herşey yakışır dediklerinden...
Kararsız kalmalıyız ve ben hadi bana seçenek sun demeliyim...Sen cevabı bile bile dökmelisin önüme herşeyi...Ben gene o demeliyim mahçup bi yüzle ve dünyanın en sıcak gülüşünü atmalı gözlerin...Oturduğumuz koltukta ilk tanıştığımız günü konuşmalıyız...Bu koltukta ilk oturduğum 3 sene öncesini..Zaman demeliyiz ve konu kapanmalı..Adaya gitme planları yapmalıyız..Aklımızda binbir seçenek olsada Heybelide bulmalıyız kendimizi..Sonra ben dondurma yiyelim demeliyim Limonlu olsun..Heh bide taze çıktı dendimi karşıdan , gülmeli yüzüm...Yürümeliyiz böyle soluk almak için durduğumuzda bacaklarımızdaki karıncalanmayı hissetmeliyiz..Sonra hadi o merdivene demeliyim..Sen arkamdan itmelisin gene zorla..Tam ortada arkaya denizi alıp gene poz vermeliyiz..Ben gene burun kıvırmalıyım sende çok çok güzel oldu demeli...Günlerim hep senle geçmeli..Olduğun sürece gülmeli , şükretmeliyim..Bitmemeli gitmemeli...

2 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

bence de öyle olmalı. Ben şahsen adalardan nefret ederim. Ama güzel olmalı, herşey harika..

Pele dedi ki...

Adaları severim denizi çok sevdiğimden belki ya da bambaşka sebepleri bilmediğim ne demiş K.İskender yer çekimi değil yar çekimi=))