10 Ekim 2010 Pazar

AdıKonulmamışHastayım

Böle yüzbinküsür gün Marc diye yatıp Levy diye kalkmıştım ya..Sonra bi keresinde sana uzun süredir almak istediğim Marc Levy kitaplarımı aldımsılı bi cümle kurmuştum..O zamanlar Tahsin Yücelin bi kitabını okuyodum Kumru diye..Bitmek bilmezdi..O kadar çok okuyordum ki gören kitaba kapıldım sanardı ama benim telaşım biran önce bitirmek ve yeni kitaplarıma başlamaktı..Bitti...20 gün belkide 1 ay oldu..Yeni kitap mı ? Hee.. Keşke gerçek olsa adı.. Başladım tabii hacimce Kumrudan daha ufak bişi..Bitti mi..Hayır..Çünkü elime bir defa aldım..Okuyamıyorum..İçim isterken elim gitmiyo.. Bunun bi adı olmalı...İnternette araştırdım...Google dedim..
-Kitap okuyamama
-kitap tutamama
-okuyamama hastalığı
-bok
-püsür
Bu sefer karşıma yüzlerce sayfa yığmadı,ve bende hah buldum diyemedim..
Tarifi yokmuş..Şuan bi elimde sıkıca kavradığım burnumu silmekten yıpranmış selpağım dururken aklım odamda tutulmayı beklenen o kitapta..Kendimi hevesli ergenler gibi hissediyorum.Elde edene kadar ayıya dayı...Şimdi aslında yağmurun cama vuruşunu romantikli,bakışlı,sevgili bi filmle taçlandırmak isterdim..Ama yok okumam gerek hem daha sırada Seni tekrar görmek var.. Sonra Yarım.. Ama belkide Yarım araya girer.. Yolda okurum.. Bilemedim ki napsam..
Çok üşüyorum..
Bit bence kış,seni sevmiyorum..

Hiç yorum yok: