17 Ekim 2010 Pazar

Bitti=(

Haftanın günleri metronom düzeniyle akarken isyan ettirici havaların son bulması benim salya,sümük hasta günlerime denk gelmesi çok şaşırtıcı değil mi?
Değil işte ...
Hay şansıma dediğim şeylerden sadece biri...
Çok üzgünüm bilog...Az önce kitabım bitti...Çikolatanın son parçasının ağızda erime süresi gibi çabuk oldu,ya da puding yerken üstünde oluşan kabuğu sona bırakmak ve sonu gelinde hüüüp diye tek seferde yemek gibi bişi...Kitap en iyi dostmudur..Öledir valla..Hastasın efenim banada bulaşır değip seni maske takmaya zorlamaz,yok geç oldu saat ya ben gelmiyim ben gitmiyim bıd bıd bıd demez,yok sen beni geçenlerde Tahsin Yücelle aldattın diye triplere girmez...İstediğin an istediğin yerde gelir sana...Kitaplarıma gelince...Marc Levy'le böyle olağanüstü 2 eseriyle tanıştığım için mutluyum..Film gibi kitaplardı...Bitmemeliydi peh...!
Okuyun sayın v.i.p lerim okuyun valla okuyun sonra bana teşekkür edin hihi =)





Hiç yorum yok: