23 Ekim 2010 Cumartesi

Bu derste yalan olur beyler

Ahh fena değil canım nasıl olsun ellerim buzdan beter.. Kansız olabilitem var ama doktorun demir eksikliği var tespitinden sonra insanın eline bi kaşık verelim bütün gün yalasın diyen babası olduktan sonra kansızlıktan kötü şeylerinde olduğunu biliyor...Bu hafta hergün okula gittim.. Yok yanlış falan yazmadım baya baya hergün okula gittim. Ama biri çıkıpta evlat marifet okula gitmek değil derslere girmek demedi..Ya da yeğen falan... Ezel ruhu..Dese bişi değişirmiydi ? İmpossible is nothing.. Okul açıldı açılalı cuma gününü şenlendiren derse hiç girmemiş olmak değil beni okula iten, haftaya vizelerimin başlıcak olması..Hani dersin hocası yanımdan geçse ben arkasından konuşurum.. Bi yüzünü göriyim bi bakıyım bu adam ne anlatır yoklamada bi adımız geçsin diyerekten girdik o yola..5te başlaması gereken ders akşam 7ye uzayınca sinirler gerilsede,ulan aklıma bişi geliyo ama cümleleri cirit atsada bu sefer kaçarı yoktu.. Feci gaza getirmiştik birbirimizi..Derse girmeden yapılan sohbetleri oldum olası severim her nedense o sohbetler tam ders başlama saati kıvama gelir ve nolur..
O ders yalan olur beyler..
Bu sefer bu tezi çürütürmüşçesine elimde kolalı jelibonum dersliğe doğru yol aldımm , masama kuruldum falan baya baya derse girmiştim artık.. Hoca geldi.. Anlattı anlattı en son yerdeki karoları sayarken yakaladım kendisini..Her sınıfta vardır - bunun şaşırılacak kısmı üniversiteyi bitirecek olmasına rağmen hala hocam Ayşe okusun hocam Fatma okusun zihniyetini taşımasınıdır.. Hocam Ezgi okusun dedi biri.. Sınıf 15 kişi.. Tam sınıfın ortasında falan derken.. Adamcağız meersem ki onu sayıyormuş sınıfın ortasındamıyım..
O an dedim ki doçent moçent ama oda bi insamış !
Peh...
Yani haftalardır girmeliyiz girmeliyiz dediğimiz ders karo saymakla bitmeseydi eğitime inancım kalırdı..
Kalmadı mı?
Kaldı..
Laf olsun torba dolsun..
Maksat parmaklar çalışsın..

2 yorum:

Anken Stein ©8ex-en8 dedi ki...

Kolalı Jelibon yerine topik kullan ;)

Pele dedi ki...

Topik yoktu malesef yoksa bende topikli severimmm