28 Ekim 2010 Perşembe

Nice Yıllara '' BayRüyaAdam''

Hiç beklemediğin zamanda çıkar karşına diye başlamıcam..Bekliyordum ben seni.. Çocukken tülden duvak yaparkende bekliyordum , karnımıza yastık koyup annecilik oynarkende..Benim gelinliğim şöyle olucak uuuup uzun kuyruklu derkende...Bay rüya adamdım sen..Beyaz atlı prens değil..Kıskanırdım ki.. Her kızın beyaz atlı prensi olurdu çünkü.. Sen rüyamdın benim.. Annemin ''kıçık açık kalmış senin'' dediğin rüyalarımdan..Tam uçurumdan düşerken sıçrayıp uyandığım rüyalarımdan..Beni tutan sendin belki de.. Görünmeyen...İsminide cisminide bilmeyişimin önemi yoktu.. Rüyaydın sen.. Dejavumdun ya da.. ''Ben bu anı önceden yaşamıştım''lı cümlelerimin gizli öznesiydin..Sonra bigün isminle cisminle çıktın karşıma...Arkadaşım olmanı istemiyorum artık dedin.. Canım kanım olmalısın.. Zaten arkadaşın değildim ki.. Çocukluğumda annemin ayakkabılarıyla evde dolaşmak gibiydin.. Kimse görmeden severdim ben seni.. Büyüyünceli cümlelerimdin.. O günden bu güne yıllar geçti.. Hayatta çok büyük kayıplar verdim yanımdaydın , çok mutlu günlerim oldu yanımdaydın , iki şık arasında kaldığımda yanımdaydın , okula başladığım ilk gün yanımdaydın , ilk sınavlarımda yanımdaydın , ilk iş tecrübemde yanımdaydın.. Farkettim ki ilk kıskançlığımda , ilk acımdada yanımdaydın .. Biri üzüldüğünde nasıl can yanarmış , birini kıskanmak ne demekmiş öğrenirken yanımdaydın .. Hala yanımdasın..
Yarın 3.yılımızı geri bırakmış olmanın mutluluğuyla yanımda olamayışımın üzüntüsünün düellosu var.. Tek başıma bi bilet aldım. V.i.P.. Bahis oynadım.. Dedim ki mutluluk yener.. Nasılsa biz uzaktaykende bir olmayı öğreneli çok oldu.. Sana nolduğunu anlatırım merak etme.. Heycanlıyım.. Yo yo aşkımızı idda kurbanı tabi ki etmiyorum.. Sadece bi eğlence.. Sensizken yapılabilecek en iyi şey gene biz'li zamanlar..

Nice yıllara Bay Rüya adam..
Seni seviyorum~

Hiç yorum yok: