26 Ekim 2010 Salı

ps. Love Kasım

O değilde hep geçen aylardan bahsederiz biz ademoğlu... ''Ne Ekimdi be Eylül çok soğuktu'' diye.. Karşıdan bize ezik bakışlar atan Kasımı sallamayız bile.. ''Daha çok var abi ona'' , ''Gelsin hele bi '' deriz ukeeelaca.. ''Kasımda aşk başkadır'' dersen bile sana ''Nası ya '' bakışları atarlar..Suçlandığın mıc mıc aşk böcekçiliği oynamaktır.. Farkettim ki günlerdir kendimi Kasıma adamışım.. Yok 2 hafta vizeler sonra bayram sonra kalır son hafta.. Kasım bitti benim için hoooop Aralık...
Kasımı yılın en bedbaht ayı ilan ediyorum...
Gelmeden daha seni atladığım için beni affet..

7 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Ben de aşık olmayı düşünüyorum Kasım'da hadi hayrlısı :)

Pele dedi ki...

Bende aşkımı tazelemeyi =)

LieLLa dedi ki...

Kasımdan nefret ediyorum.

Pele dedi ki...

Diyorum yılın bedbaht ayı diye bak işte nefret =)

LieLLa dedi ki...

Lanet kasım. Alçak kazım. :P

Adsız dedi ki...

''Yok 2 hafta vizeler sonra bayram sonra kalır son hafta'' anaammm aynen bmde bole he bıde bnm ve sefkulufumun dogumgunu bu ayda olması sebebıyle de ayrı bı onemı vardır bızde=)))

Pele dedi ki...

Aynı okuldamıyız ki :P