8 Ekim 2010 Cuma

Sen Türk dili öğrencisisin !

Sevgili blog;
Bu aralar seni ihmal ettim..Haklı sebeplerim yok..Yazabilirdim , anlatabilirdim .. Ama gel gör ki seni boş şeylerle meşgul etmek istemedim..İş hayatından sonra eğitim şart modunda gezen ayaklarım beni 3 gün okula götürünce 4. gün pes etti..Bünyemi okula alıştırmak için kitaplar aldım ,derslere girdim ,yoklamada kaçak imza attırma girişimlerinde bulundum,yeni öğrencilere amfi tarif ettim,öğrenci işleriyle kavga ettim..Yeterinci öğrenci oldum..Bugün soğuk hava şartlarından ötürü sabah gitmemeliyim,gidemeyebilirim -ebilmek le bütünleşmiş binlerce cümleyle uyandım..Sonuç olarak evdeyim..
Bu havaları sevmem yazdır benim mevsimim ama soğukta kahve içip dergilere göz atmak,şunu almak istiyorum yaaaaaa listesine yüzlerce madde ilave etmek, zevcimle kavga etmek bu havalarda ayrı bi tatlı..Yazın vıcık vıcık bide trip çekilmezken kışın at atabildiğin kadar..Ahhh psikopatmıyım neyimm..
Bildiğin üzre Türk dili öğrencisiyim..(hooop nerden nereyee)Bu sebeptenmidir ki sürekli tabisiii ne demek bir Türkoloji öğrencisine hiç yakışmaz türevi ithamlarla karşı karşıya kalıyorum..Ama okeytoo,bebitooo,aşkitoo gibi gerizekalı konuşmalardansa bağlaçlarımıza edatlarımıza yeni ekler getirmeyi daha eğlenceli görüyorum..Artı Türk dili okuyorum diye Hayati Devellioğlu olmamı kimse beklemesin..Birde şu Osmanlıca kitabı mevzusu var..Genelde ufak çantalarla gittiğim okul yolunda tek kitabım Osmanlıca elimde durur..2 saatte 222 kişinin kitabıma bakıp bakıp geri vermesini anlamıyorum..Sayfaları karıştırıp bön bön bakıp..Kuranda okuyormusunuz denildiği zaman 58 kiloluk lugatı kafalarına geçiresim geliyor...

Son dakika haberi : Şu izdivaç tutkum var..Aşırı derecede eğlendiğim bu programların bana artıları çok fazla..An itibariyle bir sıfat daha kapmış oldum Espriyel !
Huh...
Bu da ne demek Ezgi
Sen Türk dili öğrencisisin !

Hiç yorum yok: