3 Kasım 2010 Çarşamba

Bildiğin öğrenci oluyorum.. Şimdi şimdi.. Sen okuyana kadar oldum bile.

Sen 3 saat bir derse çalışıp , tam amfiye oturduğun vakit sınavın aslında o dersten değil başka bir dersten olduğunu hiç öğrendin mi ?
 Ben öğrendim işte..
Düşman başına..


Edit/'1 : Evet güncelleştirilmiş düzenleyicimle ilk yazım.. Evet geç kaldım. Evet assolistim.
Kestik.
O değilde ; Bildiğin ders çalışıcam şimdi.. Baya baya he böle zilyon notların en düzenli tutulanıyla.. Uslu uslu .. Bildiğin öğrenci .
Evet ben.
Edit/'2 : En uzun başlıklı seni seçtimmmmm .. Lazım ama ..

3 yorum:

dilayc. dedi ki...

ya da daha fazla çalışsaydın...
pozitif ol biraz:)

zey0zey dedi ki...

ben yaşamadım da bunu sevgilim yaşamıştı ve okulu sırf bu sebeple tam bir yıl uzadı. kabus yaa kesinlikle düşman (çekemediğimiz tüm kızların) başına =)

Pele dedi ki...

dlyc : Valla pozitif oldum dedim eninde sonunda bununda sınavı olacak :D

zey0zey : Aman uzama falan yok allahım koru :D