27 Kasım 2010 Cumartesi

Vay Arkadaş !

Sinema başında yok bumu şumu onamı gitsek bunamı derken kendimi ''Vay Arkadaş''ta buldum..Öyle yok efendim yönetmeni bu , ışıkçısı şu , sesçisi bu ,oyuncuları şu gibi klasik tanıtımın insanda ''Oha ışıkçı buysa bence kesin gidilir bu filme abi'' etkisi yaratmadığından ... Bir sss bölümü yapıyoruz.. Sss:
1)Bi kere gidilir mi gidilmez mi ?
-Gidilir okur.
2)Konusu nedir ?
-Konusu 3 yakın arkadaşın başında geçen olaylar..Evet bu kadar.
3)Türü
-Komedi azcık birazcık duygusalda olmuştu.
Bu sss bölümüzden sonra filmin sonunu sölemek isterdim ama yapmıcam tabi ki..
Film hakkında tek cümlelik bir özet dersen..
Ali Atay derim..
Sırf o muhteşem ötesi oyunculuğu için bile gidilebilir..Ha diyosan ben tarih ararım,ben siyaset ararım,ben güncellik ararım (bkz:Kurtlar Vadisi Pusu , New Yorkta 5 minare) o zaman gitme.. Çünkü tamamen bir ölümlü dünya filmidir.. Sende bugün varız yarın yokuz felsefesine sahipsen..Hiç durma.Gidersin arada gülersin.Ulan adamlar toplanmış erkek erkeğe ne güzel oynamışlar dersin..Arada aklına gelir gene gülersin..
Jenerik müziği bazen diline dolanır..Bi bakarsın evde dolanırken Vayyy arkadaş vaay vayy nidaları atarsın..Bir bakarlar iki bakarlar sonra evdekilerde alışır buna..

Sonra böyle yazarsın çizersin,korsanı çıksada alıp bida izleyelim bile dersin.
Evet ben dedim
Edit: Korsana Hayır !

EDİT 2: Lugata güzel şeyler katar..G*t korkusu lafına en güzel cevabı bu film vermiştir.
G*tümüzden korksak arkamızda taşımazdık .
Nokta

5 yorum:

bendis dedi ki...

bende gitmeyi düşünüyordum teşekkürler kesin gideceğim :)

Pele dedi ki...

Ne demek Bendiscim gidelim,görelim ekonomiye can verelim =))

negzel dedi ki...

Ali Atay'ın yanısıra Fırat Tanış'a da bayıldım ben:) Film hakkaten süperdi:)

'rahatsız' dedi ki...

gidin gidin çok güzel ya,g.tümüzden korksak arkamızda taşımazdık :)) koptum ben burda :)

Pele dedi ki...

Negzel,'rahatsız': Evet Fırat Tanışta iyiydi aslında bütün oyuncular iyiydi ; evet orası hakketen komikti