26 Kasım 2010 Cuma

Ya uyurken gidersen ?

Saate her baktığımda çift saymasından bile sıkıldım bu günlerde. 13.13    20.20 .. Birinin beni düşünüyor olma ihtimali bile ''öff dedirten cinsten..
-Napıyosun?
-''Bişey yapmıyorumda bla bla bla yapmak isterdim''li dialoglardan sıkıldım..
-SA -Se li cümleler kurmak istemiyorum.. Bir bilet istiyorum hem ucuz hem cam kenarı , bir ekmek istiyorum küçük ama içi köfte dolu .. Hani bütün olmayanlar olsun istiyorum işte.. Seviyorum seni bırakmam diyen sevgilime bile
-Ne yani onlar sevmiyolar mıydı beni ha diyesim geliyor...
Dedemi ekmek almaya bile göndermek istemiyorum..Gözden kaybolana kadar arkasından bakıp burnumu cama dayıyorum sonra azğımla buğulanan cama baş harfimi bile yazmıyorum karalıyorum bi anda.. Çünkü o buğu dedemi görmeme engel olur belki diye telaşlanıyorum.  Amaaaaan açlıktan kim ölmüş yeriz bişeyler diyorum her bişeyler alalım çıkıp diyene. Gitmeyin işte.. Korkuyorum ben gidişlerden .. Otobüse binip okula gitmekten bile korkuyorum .. Döndüğümde ya biri gitmiş olursada ben göremezsem diye telaşlanıyorum..Rüyalar görüyorum .. Bütün sevdiklerimin içinde olduğu rüyalar..
Uyanıyorum.. Bütün sevdiklerim yanımda.
Peh
Rüya işte diyorum
Uyumak istemiyorum.. Ya uykumda gidersen korkuyorum..

Hiç yorum yok: