3 Aralık 2010 Cuma

Kasımda hayat başkaymış..

Kasım'ı sevmediğimi daha önceleri çokça dile getirmiş..Bazen ''aa bende ! '' li tepkilere bazen ''Kasım sevilmez mi?''  tarzı retorik sorulara maruz kalmıştım...Kasım hiç gülümsememişti bana ama bu kadarda sırtını döndüğü bir Kasımda yaşamamıştım..Artık kendisine olan hislerim nefret boyutunda belki ya da korkuyorum ben Kasımlardan..Evet evet korkuyorum..Ama Aralık öyle değil...Kar yağar belkiiiiiiiii yarın , hhoohooo yağsada gece dışarı çıksaaak der dururum ...Aralığa inat Temmuz havasını yaşadığımız bu günlerde bile yaz gelme umudunu içimde yeşertir Aralık..Sonra Ocak geldii oohh bir dönemde bittti resmen okulda derim Aralıkta..Aralıkta yılbaşı planları yapılır..Bu yılbaşı oynamak yok arabesk temalı yapalım diye konuşurken bi anda oynamadan duramayız yaa dendiği ay gene Aralıktır..Mağazaların vitrinlerindeki yeşil kırmızı temalar, ışıl ışıl caddeler Aralıkta kendini gösterir.Aralığın havası bile bi başkadır..Biz kendimi kandırırken Aralıkta oda lodosuyla kandırır kendini..Denizleri coşturur belki ama gecenin bir körü ''hava ne güzel çıkıp biraz yürüyelimli'' cümlelerin ayıdır Aralık..Gidişinin hep kutlandığı..Gelişinin 'ne çabuk! dendiği aydır Aralık..
Herşeye bir ara verdiğimiz aydır Aralık..Yeni yılda yenilenme hayalleri kurmaktır Aralık..Hayat devam ediyor değip bazen (u)mutlanmaktır Aralık...
Hadi sen üzme beni..

2 yorum:

Dyginl dedi ki...

Bence de aralıkta bir plan yapma bir heyecan duyuluyor.Seviyorum ben de aralığı belkide dertlere bir ara verdiğimizdendir.

Pele dedi ki...

Dertlere ara vericeğimizden ya da bunu düşünmek bile umutlandırdığından..Diğer aylar bu etkiyi yaratmıyor bende :)