17 Aralık 2010 Cuma

Kış gelmiş ne ala !

O değilde acayip bir hava var İstanbulda..Hani kış gelmedi kış gelmedi diye mızıldayan insanlara tokat misali..Ben ki sabah gözüme giren aydınlıkla uyanmaya alışmış hatta yeri geldiğinde bunu lanet olsun gün ışığına diye isyanlara vurmuş insan sabah olduğunu bile anlamıyorum odamda o derece..Kıştan nefret ederim..Hani grileri sevmem ya beyaz olmalı ya siyah diyorum ya..Heh kış olcaksada lapa lapa kar yağıcak diz boyu karlar olucak..Yoksa anti Kış.! diyorum...
Geçen sene annem sağolsun kansız bünyeme ilaç gibi gelen pembe peluş  sabahlığımı almış...Ev gezmelerine bile bununla gider oldum o derece..Neyse asıl konumuz kış için edilinesi parçalar ;


1) Skinny eşofman . Sebebine gelince şu yağmurda paça ıslanmasına sinir olanlar için ideal..Ugg giymiyorum..Fakat bu kış şu Dockerslardan edinmiş bulunuyorum..Gerek pembe rengi gerek kürklü içi ayağımı hem maddi hem manevi ısıtıyor =) Bunu kıvırmadan kullanıyorum genelde..Tam bu noktada işte skinny eşofmanımız devreye giriyor..Sok botunun içine..At kendini sokaklara..

2) Kalınmı kalın..Ve pijama görüntüsünden uzak gönül rahatlığıyla salınabileceğimiz bir sweat ;

3) Evde o emektar pijamalarınızın paçalarını şefkatle saran, sizin pembe topuklarınızı sımsıcak tutan bie ev patiğimiz var sırada..Kesinlikle edinilmeli.Benim yok vallada çok eksikliğini çekiyorum..Üşüyoruz Blog !

4) Bittimi bitmediiiiiiiiiiiiiiiii...Kış günlerinde çatlayan kuruyan dudaklara ilaç gibi koruyucular.Burda aksın koksun istemem adam gibi birşeyle gel karşımıza diyenlere 2 önerim var..Hadi kokmayanı siz tahmin edin =))



Edit ; Fotoğrafların dışı beyaz beyaz..Bende sevmedim..Beceriksizim blog!
Yılbaşı hediyesi alternatifleride olabilir bence...?
Dimi ?
Yok demem. Vallada.

Hiç yorum yok: