15 Ocak 2011 Cumartesi

Birgün 48 saat olsa

Vize-Final haftalarından nefret ediyorum. Hayır bunun ders çalışma zorunluluğu , çalışmama durumunda yapılan vicdan , hergün  okula gitme ( ki benim için çok büyük bir olay) eziyeti falan değil sorun..
Sorun tamamen yetişememem !
Evet hayata yetişemiyorum..
Şöyle rahat rahat yayılıp kahvaltı edemiyorum. Ne demiş Cemal Süreya
"yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem
ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı"
İşte bu önermenin her harfi altına imza atmaya hazır ben için ne kadar acı bir durum bu...Önünden geçerken indirimlerle çıldırmış insanların istila ettiği ve vitrinleri al beni ! diye bağırak mağazaları gezemiyorum..Uzunca seyredemiyorum bile çünkü o sırada kucağımda okunmayı bekleyen tomar not oluyor...Mis gibi bahar havası tadındaki öğle saatlerinin tadını çıkartamıyorum hatta vapura yetişme telaşıyla yarattığım rüzgar tamamen kış havası yaratıyor bünyemde..Sonra Kuzuçemi göremiyorum..Taaaaaam 4.gün bugün onsuz geçirdiğim..Yokluğumda onu düşen hızmalarına gülüp eğlenemiyorum ve makyajımı kendi pamuğumla çıkartıyorum ! Bu tamamen bütçeme bile zarar !
Yani mevzu sınav değil blog.
Mevzu hayata yetişemiyorum.
Günü 48 saat yapalım.Ben 12 saati uyuyım gerisinde hem gezerim ,hem 2 saat kahvaltı masasından kalkmam, hem hayat bana güzel modunda yürür vapur saatlerine,iett saatlerine kurulu beynimi taşımak zorunda kalmazdım..Bazen beyindeki bu işlevlerin hepsinin komut veren parçalarının söküp takılmasını istiyorum..Uyurken bütün parçaları dinlenmeye alsam..Kahvaltıda okul lobumu çıkarsam..Herşeyin sırası var bilog!Gel sen Bir günü 42 saat yap !

3 yorum:

Adsız dedi ki...

eski günlerimi hatırlattı bana bu yazın.
ve biliyomusun öyle telaşla biyerlere yetişmeyi özledim.beni boğmak istemeni anlarım sorun değil hihoho =))

pınar dedi ki...

Oy oy kuzuçem bende sevmiyorum vala bu sınav dönemini,tomurcuklu çay içmek bile güzel değil sensiz:(

Uzun gün içinde bence artık uçan araba yapmamalılar :)

Pele dedi ki...

Kaymakamım valla boğmam inanırmısın 1 haftalık iş hayatımda 'öğrencilik gibisi yok' demiştim.İlerde bende özlicek olsamda isyanlardayım ! =)
Pınar: Kuzuçem uçan araba olmalı.O değilde hep bi helikopterim olsun istedim havadan inerim iple oohhh =)