9 Ocak 2011 Pazar

Çakırkeyf

Hiç çıkmayan bir sesin sahibi olarak yazıyorum bu yazıyı..Böyle günlerde yazmaya olan aşkım kabarıyor zira sesim kısık falan değil bildiğiniz fısıltı şeklinde zor çıkıyor.
Neden ?
Nedenini tam olarak saptayamamla birlikte , olabilitesi olan maddelerim var yok değil.

1) Boğazlarım zaten yanıyordu antibiotik kullanıyordum..Saatlerini karıştırdım..Ve güm
2) Gece fasıla gittik  o ses içinde farkında olmadan solistlik mi yaptım düşündüm. Bilemedim.
3) Aslında ilaç kullandığımdan içkide içmedim ama vişne suyumu azcık soğuk kaçtı.Düşündüm

Neyse ;
Moda sahilinde Çakırkeyf diye bir mekandı gece 2 ye kadar konakladığımız yer..
Başlarda meyhane,çok ufak,basık gibi yorumlarla gitsekte..Aslında durumun ondan farklı olduğunu gördüm..Mekan gayet normal büyüklükteydi ve eğlenceliydi..2 solist bir oryantal geceye renk kattı..Lakin biz oryanteli beklemeden ayrıldık ordan..Hem eğlence hemde kandan ayrı candan bir Ablamın doğum günü için ordaydık aslına bakarsanız..Tavsiye edermiyim?
Olabilir aslında..
Tek eksi yanı solistin verdiği aralar fazlaca uzundu ve sıkıntı yarattı ..
Öyle böyle güzel birgündü..Gecenin sonunda gene Ezgiliğimi konuşturdum..
Girişte montlarımız falan alınmış iki adet numara verilmişti elimize..Çıkarken o numaralarla herkes gayet üstünü başını buldu ama benim ki yok ! Aynı askıda verdiğimiz sevdiceğimin montu orda benim ki yok .. Dedim biri giydi gitti..Ara ara yok.. Adam gelin bir defa daha siz bakın dedi..Karıştır karıştır yok.. En sonda yerden bana bakarken buldum onu..Çok dikkatsizlerdi.. Bide fırçaladım. Peh !

Hiç yorum yok: