29 Ocak 2011 Cumartesi

Fikrim geldi

Ben geldimmm..Uzun süredir seninle pek fazla ilgilenemememin sebebi evde olmayışımdı tribalim..Bugün malesef sistem kurbanı bir genç olarak p.tesi başlayacak olan bütünlemelerim için yuvaya dönüş yaptım..En son talan olmuş alışveriş merkezlerinden yakınıp mızmızlanmıştım sana..Sonra pazar keşfine gitmiştim...Ne varsa semt pazarlarında var arkadaş.Bayılıyorum özellikle alttan iki ele kepçe görevini yükleyerek tezgahı alt üst etme metodunun uygulandığı dökme tezgahlara..Mutsuz olsan bile pazarcıların o nağmeleri bana önüne atlayıp ''yardımcı olıyım(!)'' diyen emirvaki müptalası satış görevlilerinden daha sevimli geliyor...Sanırım biz Türk milleti olarak önce göz doyurmaktan yanayız..Mağazalarda ki o mükemmel düzen.Kimilerinde bu renk ayrımına bile gidiyor.Al-çık biz kadınlara göre değil.. Aslında mağazalarn erkek reyonlarını o düzende bırakıp bayan bölümlerine pazar havası katsalar hoş olmaz mı ? Şöyle tezgahlar karman çorman rengarenk ürünler..Aman kolum askıya çarptı yok çantam kemere takıldı derdi olmadan rahatça gezilip karıştırılacak bi konsept..Pekala olurdu valla..Bakıyım..Gözümde canlardımda mağazacılığa mı yönelsem =)

Hiç yorum yok: