30 Ocak 2011 Pazar

Her zaman ki gibi...

Her zaman ki gibi bilmiyorum.Ne siyahım ne beyaz herzaman ki gibi.. Her zaman ki gibi kabul etmiyorum griliği gene..Her zaman ki gibi griyim ama..
En sevdiğim kıyafetleri giyip ''aman paçam ıslandı'','' aman burnum üşüdü '',''aman makyajım aktı şu rüzgar bi dursa..'' diye sızlanmadan keşfedilmemiş bir cafe bulup kahve içmek istiyorum..Bu kez fincanımı kapatıp kendi falıma bakmak..Kendi falıma bakarsam kötü görmem ki diyorum..Her zaman ki gibi yapmıyorum..Her zaman ki gibilerin hayatımı bu kadar kaplaması çok tanıdık bana..Değişen sistemle herzaman ki gibi mağdurumda mağdurum gene..Her zaman ki gibi ders çalışmak zor ve her zaman ki gibi almak istediğim şeyler bir oda dolusu..Her zaman ki gibi rahatlatıyorsun beni..Ve her zaman ki gibi özlemişim...

Hiç yorum yok: