13 Şubat 2011 Pazar

Gitmişim , gelmişim ..

Sosyalleşme çabalarını haftasonuna bıraktığımızda isyan modumuz tavan yapsada biz bunu başardık... Dün Ckm'de Ara Gülerin İstanbul Edebiyatçıları fotoğraf sergisi afişini görür görmez Yok artık! dediğim sergideydik..Ara Gülerin fotoğrafçılığını yorumlayacak kadar sanat bilgim olmasada estetikliğine güvendiğim gözümü bu kadar okşayan birçok fotoğrafı bir arada görmek güzeldi..Hele portre fotoğraflar tek kelimeyde harikaydı..Sonrasında caddenin akşam kalabalığı arasında birkaç mağazaya girip çıktık..En son Forever New de bana bakan çantaya vurulduğumu hatırlıyorum, ayıldığımda çanta yatağımın üstünde duruyordu =)
Bazen ilk görüşte anlarsın o çanta senin kaderindir
Bazen bir ömür ararsın bulunmaz..
diye diye dolandım bütün gün =)) Akşam tombala partisi yaptık..Oldum olası bayılırım kendisine..Birincii çinkoooo tomçinkoooo nağmeleri arasında 1 tl karla geceyi bitirdim =))
Bugün iğrenç pazar kalabalığı arasında yarın okulu açılacak olan minik bir veletin gönlünü yapmak üzere buz pistinde buldum kendimi...Önceden kalabalığı umursamaz gezer tozardım ama artık sanki milyonlarca insan bir anda üstüme koşacakmış hissine kapılıyorum..Sanırım haftaiçi dışında gidilen avm lere karşı bir güdü oluştu bende...Akşamı Mc Donalsın vazgeçemeyeceğim Mc Turcosuyla bitirdim..Evet ben rejime girmiştim aslında...Ama söz bir saat içimnde midemde olucak krokanlı pastadan sonra start veriyorum ! Söz ya ! Valla bak...

5 yorum:

girlythings dedi ki...

ezgicim boşveeeer..
sefan olsun!

Adsız dedi ki...

çok eğlendim bu yazını okurken yahuu :)

çantaya vurulma betimlemesine bayıldım.başıma geldi öyle bir an.kırmızı bir çanta için :) kırmızıı !!

Pele dedi ki...

girlythings: Sana boşvere boşvere ne hale geldik şarkısını armağan ediyorum canım =))

Kaymakamım alışveriş tesadüfleri sever diyorum o zaman =))

pınar dedi ki...

Sevgili vicdanımın sesi,bu davranışını hiç tasvip etmedim.Bensiz mc turco üstüne bide tatlı olmadı olmadı cık cık cık ... (:

Pele dedi ki...

Kuzuçecanım bitti ya valla deli vicdan günleri doğan günle start aldı :D