19 Şubat 2011 Cumartesi

M.İ.M

Lucyn tarafından mimlenmişiz canımcan ;

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Ceyhun Yılmaz söyleşisi ertelenirse hakkaten şok olurum :)
2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey? 
Sanırım çeşitlenebilir.
3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Krokanlı Pasta
4.Uğurun var mı?
Yok
5.Kendine en yakıştırdığın renk?

Bana her renk yakışır
6.En sevdiğin takın?

Sevdicek Yüzüğüm
7.Takıntın?

Saçlarıma dokunulması,ellerimi yıkarken kolumun ıslanması,eli ıslak birinin bana dokunması ,kadifeyi elleyememe gibi takıntılarım mevcut
8.Bavulum çoktan hazır gitmek gitmek istediğim şehir, ülke?
Paris,Arjantin,New York,Şili mümkünmü ?
9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım

Ama olsuuuunn oyunlarındannnn çok öğrendiğim vaaarrr ...
10.Solunda ne var?

Camın dışındaki hayat

2 yorum:

pınar dedi ki...

Diyet bozan bide şey var kuzuçe;Waffle(can olan hani):))Ben biliyorum onunlada bozuyosun:P

Pele dedi ki...

Hahaha kuzum ya ince noktamdan vurdun bak karışık meyve ve çilekli dondurma eşliğinde waffle mı ? Ne ne ne dedin :D