2 Mart 2011 Çarşamba

Ben gene burdayım

Akşam sosyalleşme çabaları etkinliği kapsamında sinemaya gidiyorum..Özcan Deniz'in Ya Sonra filminin fragmanını sinemada gördüğümde 'oha yuh aldattı , peh seviyodu hani aldatıyo gibi aşırı tepkilerime maruz kalmış ve 2 dakikalık kesitinde bile ' ben gitmem bu filme yok demiştim..Seviyorum ölüyorum  deyip ilk fırsatta başka kadında soluk alan adamları görünce bütün filme sövesim geliyor.Nihayetinde film dimi ? Neyse ama kuzum çok istedi bende tamam dedim.Çünkü mutsuzum...
Bu yazının amacıda tamamen buydu aslında..Evet.
Hepimiz blogumuzu açtığımızda Bloguma Dokunma logolu yazılarla karşı karşıya geliyoruz..Evet ben şuan blogumu açabiliyorum , yazı yazabiliyorum.. Evet hala okuyabildiğim arkadaşlarım var..Ama bir bu kadar bloguna erişemeyen , benim blogumu göremeyen insanlarında var olduğu gerçeği yanımdan ayrılmıyor..
Sinirliyim yapılan haksızlığın kimsenin umrunda olmayacağına dair korkularım var...
Dün blogumu yedekledim.. Ama bu kesinlikle wordpresste yazacağım için değil..Emeğimin bir çırpıda yok olacağı endişesini taşıdığım için.
Ne Tumbler ne wordpresste yazı yazmayacağım..HAYIR.com uzantılı bir adresimde olmayacak.. Ben burda artık hiç yazmasam da okunmasam da olur..
Bence problemin bu olmaması gerek.. Tek kelime etmeden.. Son post olarak blablazartzurt.wordpress teyim(!) içerikli post atanlara kırgınım..Ne haddime ? Bilmiyorum .. Bence bu tarz değişikliklerden öte nedeni için savaşmalıyız..Yoksa youtube yasaklandı gene girildi illegal yoldan , fizy yasaklandı ufizy diye birşey çıkardılar..Muhakkak bununda çaresi bulunacaktır..
Üzgünüm işte..
İnatla bloguma dokunma demeye çağırıyorum herkesi.. Gittikçe kör, sağır dilsiz edildiğimizin farkına varmaya çağırıyorum...Kaldığım yerden burada yazacağım herkes gelsin laylalay lay demeye değil...Yarın birgün oralarda da böyle bir olay yaşanabilitesinin ne kadar yüksek olduğunu görmeye..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynen..