4 Nisan 2011 Pazartesi

Renkli pazar


Dün için yapılacak planlar vardı başta alışveriş yapmak istiyorum avm gidelim diye tutturan arkadaşlarınız varsa vay halinize..Pazar günleri ömrünü yarıya indiren insan kalabalığından öte insan yığınının olduğu avm lere gitmek hiç huyum değildir.. Gidip bir yerde kahve içelim sohbet edelimli ikna çabalarım amacına ulaşmıştı sonunda.. Bir gün önce waffle yedim yarın kesin rejimdeyiz söz bıd bıd laflarım bugünde bir güzel bertaraf edilince vücudun bahane mekanizmasıda boş durmayıp zaten yarın pazartesi hop rejim günü bu jübile olsun lakırtıları devam etti.Beyaz çikolatalı mocha üstüne mozaik pastada mideye indirildikten sonra.. Mağaza turu için Bağdat caddesine geçtik.. Akşam vaktinin verdiği dinginlik hafif atıştıran yağmur çok iyiydi...Yeni sezon nude renkleri , bahar temalı vitrinler , shopping fest vitrinleri nereye baksam gözüm kaldı anlayacağınız.. Ama ben aradığım kanı Topshopta♥  buldum

2 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Konu waffle olunca rejimler filan herşey unutuluyor :) Bu arada parçaya bayıldım.

Pele dedi ki...

Evet ya waffle sanırım en dayanılmaz tatlılarımın başını çekiyor :)