30 Mayıs 2011 Pazartesi

Alerjiyle hayat çok zor

Tamam bünyem çok kuvvetli olmayabilir zaten  ben de süperman gibi gezmiyorum , evet sevdiceğim beni korkutuyosun ne masrafın bitiyor ne hastalığın çok çalışmam lazım diye gelecek telaşına düşmüş olabilir , evet her gören sen gene mi hastasın diyoda olabilir.. Ama beni bu havalar mahvetti dostlarım.. Şöyle ki aranızda alerjik astımı atlatmış alerjik bir bünyeye sahip biri varsa özellikle bu mevsimde yeşilden kaçma isteğimi anlayacaktır.. Daha dün sabah her şey yolundayken yengemin inşaat halinde ki evine gitmemle başladı serüvenim.. Boya kokusu , toz , duman benim fitili ateşledi.. Ama ben yılmadan deniz havası iyi gelir temiz hava alırım diye sahile inmeyi düşündüm , efenim balıklar tuttum , yürüyüş yaptım derken gittikçe artak burun çekme istegim gece en son kaşınan yüzüme bepanthen sürmemle son buldu.. Zor azizim bu havalarda sokaklarda gezmek zor , bu hastalıkla hayvan beslemek zor , yün yastık yorganda yatmak zor , halısı bol evde yaşamak zor.. Alerjiyle hayat çok zor..

1 yorum:

negzel dedi ki...

geçmiş olsun...