14 Mayıs 2011 Cumartesi

Ama olsun olsun olsun !

Dışarıda oksijen varmış serzenişlerim 2 gündür sakince terketmek üzere beni..
Sosyal oldum ben !
Dışarı çıktım , insan gördüm ve tüüüüm bu etkinlikleri ''burnumu çekme'' eşliğinde yapmadım..
Evet inanmak hayli güç gelmeyen yazın  bitmeyen kışın yarısını hasta olarak geçiren bi bünye için ilaç gibi bir dün geçti.. Ama dünden önce size bir filmden bahsetmek istiyorum
''Devrimden Sonra'' sayıca çok az sinemada verildiğinden bize en kolay olan Beyoğlu Sinemasında bulduk kendimizi..Bir hayli umutluydum filmdan aslında..Beyoğlu Sinemasını sevmem.. Evet tarihi sinemayım diye buram buram bağıran salonları eskileri hatırlatsada ben daralıyorum alışmışız kocaman salonlara sanırım...Şöyle bir önerim olacak..Sinema gişelerine eleman alırken bir testten geçirmeliler bence.. Hani ortalardan olsun dediklerinde orta neresidir ön neresidir...Kızımız sağolsun en arkaya bit kadar salona en köşeye tıkıştırılmış bir film keyfi yaşattı bana öyle ki önümü görmek için şemsiyemi yerlere sürterek yürüdüm..Film çok ama çok kötüydü..Hele ki ikici yarıdan sonrası bildiğin sanat filmi.. Dialog yok , bir kadın uyanır bardağa zoom , yemek yer patlıcana zoom , dışarı çıkar merdivene zoom.. Ömrümü yedi ! Tavsiye dışındadır.Sevmedim
Neyse gelelim düne.
Mükemmel bir dün desem daha iyi olurdu..Üniversitemin ''halkın üniversitesi'' sıfatı bahar şenliklerini ücretsiz yapmakla ve halka açık yapmakla bir kere daha tastiklendi bence.. Şöyle ki gece boyunca '' abi bütün Türkiye burda mı okuyor'' nidalarını sıkça duydum.. Çok kalabalıktı ama alan o kadar genişti ki rahatça konserimizi dinledik..O kadar rahattık ki 3 saat boyunca çantalarımız biyerde biz biyerde durabildik..Yalın çok ama çok iyiydi..Performans olsun dansları olsun .. Geceyi öldüren en büyük şey taraftarlıkla holiganlığı birbirine karıştıran 3-5 zekasız oldu.. Evet zekasız diyorum çünkü orda sahnede adam şarkı söylüyor o insanlar ellerinde meşale pankartlar açıp besteler söylüyorlar.. O değil de konser sonunda Bursaspor diye bağıran bir grup daha vardı.. Beşiktaşlı arkadaşların başlattığı ''holiganlık paraylamı'' etkinliğine Fenerbahçeli ve Galatasaraylı kendini bilmezlerler de cevap vermekte gecikmedi.. Saygısızlığında akıl gerektirmediğini söylemiş miydik ? Ne olursa olsun çok huzurlu bir gündü...
Sanatçı kaprisini yerle bir edip saatinden 15 dakka önce sahnede olman gözümden kaçmadı Yalın !

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende buradaydım..muhteşem bi konserdi.Ajda da bu akşam coşturdu ama demi:)

Pele dedi ki...

Ajda nerdeydi bilemedim bak =)