25 Mayıs 2011 Çarşamba

............

Çok canım yanıyor..
En güvendiğin insanın bile seni anlamaması kadar kötü ne var hayatta ?
Güven , sadakat gibi değerlerin dilde gezmemesi için bi süre biçilse ve onu aşmak için yaşansa ilişkiler keşke..Ne biliyim bir zamandan sonra artık dile gelmese.. Aşılsa bazı şeyler. Sözde değil özde olsa..
Sevmekten öte istikrarlar aransa ilişkilerde.. Evet sevmek en büyük istikrar olabilir ama düşüncelerde de bir tutum olsa hani.. Yıllar geçtikten sonra sobaya odun atmasa eşlerden biri..Hemde karşısındakinin hiç ummadığı şekilde...
Empati diye bir şey olmasa.. Çünkü bir zamandan sonra o da aşılmış olsa.. Gelipte '' kendini benim yerim koy , ama sen bölesin , ama sen bunu yapmadın '' gibi cümleler kurulmasa..
Kendimi lunaparklarda güçlerin denendiği oyuncaklar gibi hissediyorum..
En umursamaz halimle baş aşağı güzel havayı solurken sert bir el bana öyle hızlı vuruyor ki savrulmamla orantılı çırpınışım ona güç katar cinsten..
Bütün huzurumu alıp götürdün bir anda..
Hiç düşünmeden..
Anlamadan..
Pişman olacağından eminim.. Her zaman ki gibi hayat..
Ama senin pişmanlığının başladığı yerde ben aynı kalırmıyım bilmiyorum..
Sabah uyandığımda hava çok aydınlıktı sahi.. Yarın sabahtan emin değilim..

1 yorum:

negzel dedi ki...

umarım aydınlık, huzurlu bir güne uyanırsın beybi...