5 Mayıs 2011 Perşembe

Tıpsal saptamalar

Bünyemde ki bu durgunluğu ''havalara trip atıyorum'' diye adlandırıyorum an itibariyle...
Arkadaşlarımla buluşma planı yapıyorum akşam oluyor bir sebepten iptal edilince koltuğa öyle bir uzanıyorum ki sanki dışarı çıkmaya hiç halim yokmuş , 40 derece ateşim varmış gibi..Böyle bir hastalık hali..Gün ışığından kaçıyorum.. Gün aşırı grip olma eğilimi gösteriyorum..Bir gün hasta gibi yanımda selpak demetleriyle dolanıyorum diğer gün normal neşeli halim..Tıpta ''havanın şizofrenliğinin insan vücuduna etkisi'' diye geçiyor.. Zaten dönek -evet tam tanımı bu oynak falan da denilebilir-ruh halim bu havalar da çok güvenilmez...
Hayır ben bile kendime güvenmiyorum..Televizyon fenomeni Nihat Doğanın Kıbrıs versiyonu bir arkadaş var Survivorda denk gelen Daçmin , Gızlar , Goş gibi enfes Türkçesinden hatırlar zaten.. Geçenlerde ''pimi çekilmiş atom bombası'' demişti.. Atom bombasını ne zannettiğine dair bir fikrim yok...Bunada tıpta Dominik çarpması diyoruz..
O değil de benim Türkiye'de ki pimi çekilmiş atom bombası halim ne olacak ?

1 yorum:

negzel dedi ki...

Allah bu havaları ıslah etsin:)) Bize de akıl fikir denge versin.