2 Mayıs 2011 Pazartesi

Zeynebin Evi , İkonjane , Fashion by Siu, Off ne giysem

''Ruhum Sarışın'' tarafından mimlenmişiz blogcanım 1yaşında ki ilk mimin olur kendiler :) Gelelim mimimize
"Blog açma hikayeniz var mı? Varsa nedir? Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz?"
-Yazmayı çok sevdiğimi zaten hepiniz biliyorsunuz artık doğum günü postumda da bu yazdıklarımı paylaşma niyetim olmasa kağıda yazar saklarım da demiştim :) Bloglarla tanışma dönemim çok eski zamanlara ait değil aslında 2- 2buçuk sene öncesi diyebiliriz.Sessiz takipçi olarak blogger dünyasına en derin dalışımı İkonjane'nın Amerika günlüklerini takip ederek yaptım sanırım.. Akabinde Fashion By Siunun sevimli bloguna daldım, Ordan Off ne Giysem'in sahibesi Billur'un süper kombinleri ve Ablacım demekten haz aldığım farketmeden beni ömrümün yazarı Marc Levy'le tanıştıran Zeynebin Evi beni bu aleme sürükleyen 4 isimdir.. Hergün merakla takip ettim , anlattım , paylaştım derken 2010 Nisanda Çok içimden geldiyi açtım.. Neden çok içimden geldi ? Bir akşam kardeşcanımla oturduk ve ortak bir blog açmaya karar verdik.. Benim google queenliğim bu görevi üstüne aldığında başta blogspot dışında karmakarışık bir yerde blog açmış ve hiç bir ayarı tutturamamıştım..O gece bir an elimize yüzüme bulaştırdık peh yapamadık falan diye umutsuzluğa düşsemde nasıl olduysa blogspotta buldum kendimi..Çok içimden geldi böyle doğan bir blog oldu..Başlarda beni kimse izlemicek sanırım diye içten hayıflanırken dıştan olsun ben yazıyım canım izlemesinler gibi gururda yaptım itiraf ediyorum =) Gittikçe yavaştan yavaştan arttı.. Biri geldi yorumlardan kelime kontrolünü kaldır dedi , biri geldi yorumu anonimlerede aç dedi , biri geldi read more zımbırtısını kaldırırsan daha hoş olur dedi.. O tüm birileriyle beraber bugünkü blog çıktı ortaya.. Benim çok içime sindi...Sizinde sindiyse ne mutlu =)))
Bende taze blogger Nurşakbalını mimliyorumm =))

6 yorum:

negzel dedi ki...

benim de sindi içime:P ama bir baktım sen beni takip etmiyormuşsun:) olsun yine de sindi:))

negzel dedi ki...

mimledim seni Ezgi:)

Pele dedi ki...

Aaa nasıl olur negzel ama okuyorum ben seni :/ Demek o an çıkmam gerek ti sonra izlerim dedim öyle unutmuşum hemen kendimi belli ediyorum :)

negzel dedi ki...

mutlu ettin beni:))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Ben bunu okumamışım ama şimdi yüzümde kocaman bir gülümseme var :))

Pele dedi ki...

Ne de güzel o zaman hep kocaman kocaman gülelim (=