15 Temmuz 2011 Cuma

Heaaadi miiiiğğğlleeeett !

Son zamanlar-ki tarih 2 Temmuza tekabül eder- Demet Akalının Aşk şarkısına taktım..Evet başlarda hiç sevmediğim doğrudur.. Ama oldu bir vızırtı sevdim falan derken farkettim de gerek reklam gerek müzik alanında  ağız yamultan sesler revaçta.. En son cornetto reklamında ki çocuğun ''teeaaağğbiiiiiiiii'' demesine takmıştım ama sırada Demet Akalın parçasında ki Heeadiiii Miiiiiğğlet ! ara sesine takmış bulunmaktayım.. Sıcaklardan napıcağımı şaşırdığım doğrudur.. Dc iken yükseltmeye aldığım dersi finalde f e düşürüp bütte cc ye belki de cb ye yükselttiğim de doğrudur.. Sınavlarımın bittiği.. Benim artık takıntısız bir üst dönem öğrencisi olduğum doğrudur..Denize girme aşkından çok kumda yürüme isteğimin arttığı doğrudur.. Yosun kokusunu sevdiğim..Yaz akşamlarının serin oluşuna taptığım doğrudur..
Sıcak çok sıcak dahada sıcak olucak gençler...Hepimizi Süblimleşme bekliyor.. Hayır derseniz ki yok efendim öyle ani geçişler beni bozar eriyerek yok olmak istiyorum..O da mümkün tabi ayaklarınızı serin tuttuğunuzda da eriyerek yok oluyorsunuz..E heeaadii miiiiğğllleet

Hiç yorum yok: