21 Ağustos 2011 Pazar

Ben dedim di !

  Hani sorun bende değil sizde postumda metronomdan bahsetmiştim ya , geçti...Mutlu olmam gerek..Ama bir şey var...Mutlu olmam gereken her dakika yakama yapışıp '' dur sen  bi bu kadar kolay değil ni ha ha '' diyen bir ses var.. Hep aynı sahne.. Siz buna dejavu deyin ben bahtsızlık demeyi tercih ediyorum.. Aynı viraja iki araç giremiyorum.. Mutlaka bariyerlere fırlattığım duygularım var..Toplaması bir o kadar güç.. Mal kaybından çok can kaybı yaşatan kazalarım var benim..
 İnsanların bu değişkenliğini gördükçe aynı düzende yaşamayı beklemiyorum... Havalar , altının yükselişi, tv de ki yayın akışı, günlük yapılan yemekler değişirken insanlara sen böyle kal diyemiyorum.. Susmayı tercih ediyorum bu yüzden.. Sahi 24 saat içinde çiçek açıp solan bitkilerin varlığını öğrenmem 21. yy a denk geldi.. İnsanların dünyadan hızlı döndükleri çağı kabullenmem yakındır ...
 

Hiç yorum yok: