29 Ağustos 2011 Pazartesi

İstanbul sen mi büyüksün ben mi ?!

Sevgili İstanbul,
geçenlerde beni baya daralttığından bahsetmiştim..İçinde olanlar , yaşattıkların hoş değil bunu sende anladın ki gönlümü alma adına pozitif girişimlerin oldu.. Almadın desem yalan söylemiş olurum...Son 10 gündür gerçekten mutluyum..''Üzeni yolla isterse dönsün sonra salla'' ritmini  ''üzeni salla isterse dönsün sonra yolla'' diye değiştirdim ve daha işe yarar oldu.. Ki zaten hiç birimiz Atiye'den daha yapıcı bir söz beklemiyorduk..

Velhasıl ben bayram süresince yokum..
Tek telaşı ekin,arpa,bugday olan insanların arasına gidiyorum..
Organik beslenmenin dibine vurup , birkaç kilo fazlam var cümleleriyle dönücem..
Akabinde ramazan sonu partisi için tamam bugün son yiyelim jübile olsunlu günler için beni özle...
İyi bayramlar. İyi tatiller...
AZ BAKLAVA , AZ KALORİ der öperim !

Hiç yorum yok: