9 Ağustos 2011 Salı

Sorun bende değil sende

Birini karşıma alıp ''sorun bende değil sende '' demek istediğim insanlar var. Metronom titizliğinde yaşadığım günlerde hiç bir farklılık yok.. Sabah uyandıktan sonra iş başvurusu yaptığım yerlerden dönüş var mı diye maillerimi kontrol ediyorum ve salonda ki 3lü koltuğa uzanıp günümün yarısını tıp tahsilimi dışardan tamamlamak adına Doktorları izlemeye adıyorum..Akşam 8 suları kalktığım koltuğun şeklini düzeltiyorum..Balkona çıkıp yemek yedikten 1 saat sonra.. Türk kahvesi ve Kahve dünyasının içi kahveli karışık drajeleri eşliğinde bahçeye iniyorum..Aynı insanlarla aynı kahkahaları atıyorum. Aynı konuları konuşuyorum.. Yaklaşık yarım saat ''yarın ne giysem'' sorusuna cevap arıyorum..Saat 12ye gelmeye 15-20 dakka kala ayaklarımın üşüdüğünü hissedip her gece yarın ayakkabı giyicem diye kendime söz veriyorum..12buçuk civarı eve gelip uyuyorum.. Evet bu düzen içinde sorunun bende olması ihtimali ne sizce ? Hayır sorun..9 buçukta bahçeye çıkmaksa ben 10da çıkarım.. Sorun 3lü koltukta yatmam mı? Tamam ikilide olur.. Sorun aynı insanlarla aynı kahkahaları atmam mı.. Peki bu gece gülmeyebilirim.. Tüm bu düzen içinde benim hala sorguladığım insanlar varsa sorun bende değil sizde ulan !

2 yorum:

pınar dedi ki...

Sen şimdi benimle kahkaha atmaktan sıkıldın mı, noluyo ama ya,niçin neden,nasıl:/Bendede mi sorun var he söylee kuzuu ben bunu kaldırablirm:p

Pele dedi ki...

Ah bebeğimm senden başka kahkaha attığım insan olsa ben hayatı sorgularım ulan !