2 Eylül 2011 Cuma

Azıcık ucundan ...

Merabayın !
Şimdi bayram tatilini Trakya sularında geçiren biri olarak girişi böyle yapmayı uygun gördüm...Size saç takıntım olduğunu söylemiş miydim ?
Evet ben hatırlıyorum..Hatta saçları güzel olan kız %50 güzel doğar gerisi zamanın akışı , yaradandan torpil gibi çıkarımlarda yapmıştım... Saçlarımın uçlarını kestirmek bu sebepten bana işkencedir.. Ayaklarım gitmez.. Acınası halde kuaför kapısından girerim.. Korkarak o koltuğa geçerim... Saçlarımın yıkandığı dakikalar hiç bitmesin isterim.. Velhasıl sonunda azıcık ucundan temasından yoksun makaslarda kısalmış bir saçla eve dönerim !
İşte bu takıntımdan sebep saç denildiği an kulaklarım dikilir..Dergilerde en çok saç bakımı, güzellik sırlarından en çok saçla ilgililer dikkatimi çeker.. Hemcinslerimin sadece saçlarını kıskanırım.. Hatta güzel saçlı kızı bir saat süzebilirim...

...

Anne benim saçlarım kısaldı (!)
Ama kırıklarım yok ve çok sağlıklı..
Gerçekten.
Züğürt tesellisi vol. 1

Hiç yorum yok: