12 Eylül 2011 Pazartesi

Velev ki erkek olsan dediler

Velev ki erkek olsam başlığı altında mimlenmişiz blogcanım Kuzumun böyle bir mimi bana gönderme hatasını anlayamadım ama sıvadım kolları başlıyorum =))
Erkek olsam ekose gömlek aşığı olurdum!
Evet ekose gömleklerim olurdu böyle 345 tane yan yana dizilmiş..Öyle aman efendim ''yarın ne giysem'' derdi olmadan çekerdim bir gömlek..
Erkek olsam yataktan kalktığım saçlarımla bakkala giderdim...Elimde fotomaç okuyarak eve gelirken topuklarım muhtemelen terliklerimden dışarda olurdu..
Evet ben erkek olsam salaş biri olurdum.. Salaş ama anaç... Öyle temiz kız olsun benim olsun ama benden bi uçan bi kaçan kurtulsun zihniyetim olmadan yaşardım.. Bar-pavyon takılıp '' düzgün kız yok abi yeeeeeeaaaaaa'' demez öyle yerlerde ne aradığımı sorgulardım..
Ben erkek olsam kombine alır, kadınlara maçların parasız olmasını eleştirirdim! Ben erkek olsam maçlarda deli gibi bağırır 3 gün sesim kısık gezer, gece halı saha maçlarına gider sakatlanma numarasını (bknz: topallıyorum efendim gece maç vardı) gerçeğe dönüştürcek pozisyonlarda atardım kendimi yerlere..
Ben erkek olsam fanatik olur holigan olmazdım!
Ben erkek olsamda sarının yanında lacivert sevmezdim..
Erkek olsam paçalarından coolluk akar edasıyla gözlüğü, olmayan saçlarıma değil gözüme takardım.
Ben erkek olsam alsa ensemde ki saçları uzatmazdım.. Ben erkek olsam az öz konuşur.. Sevdiğimi deli gibi kıskanır.. Höyt zöyt bir erkek olurdum..
Arabesk severdim... İçtim mi sağlam içerdim ama sarhoş olup sokaklarda gezmezdim .. Ben erkek olsam maço olurdum...
Ben erkek olsam benim gibi kızın değerini bilirdim abi..
( Mesaj içerikli son.p)

3 yorum:

pınar dedi ki...

puhahah aman yarebbim bıçkın efendim benim.D Tam benim tipimsin sana asılabilir miyim:P

Pele dedi ki...

ahhaha bebeeem ben erkek olsam seni hiç kaçırmazdım bilemiyorum yani .p

Adsız dedi ki...

Gülünesi paylaşım.. :)